معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان در بازدید از محل اجرای پروژه موزه بزرگ گلستان در گنبدکاووس از تخصیص 23 میلیارد ریال از منابع مالی سال گذشته برای این پروژه خبر داد.

تخصیص 23میلیارد ریال برای احداث موزه بزرگ گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، سارا اخوت روز سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه 99 گفت: «برای اجرای برنامه‌های این پروژه از منابع مالی سال 1398 مبلغ 23 میلیارد ریال تخصیص یافت که از این میزان 22 میلیارد ریال از منابع ملی مربوط به سفر رئیس محترم جمهوری به استان و مبلغ یک میلیارد ریال از منابع استانی بوده که در مرحله هزینه‌کرد است.»

معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان در این بازدید که در راستای بررسی آخرین وضعیت و اهداف و برنامه‌های راه‌اندازی پروژه موزه بزرگ استان در گنبدکاووس به عمل آمد، بر تأمین منابع استانی کافی در سال 1399 با توجه به حجم و گستردگی این پروژه تأکید کرد.

سارا اخوت معاون میراث‌فرهنگی و حمیدرضا حمیدی مدیر امور موزه‌های اداره‌کل گلستان با همراهی مریم آق آتابای رئیس میراث‌فرهنگی گنبدکاووس از محل اجرای پروژه موزه بزرگ گلستان در گنبدکاووس بازدید کردند.

پروژه موزه بزرگ گلستان به‌عنوان بزرگ‌ترین مدل در نوع خود در شمال کشور است. این موزه با هدف حفظ، نگهداری، احیای میراث فرهنگی در زمره پروژه‌های مهم و محوری اداره‌کل استان است که با زیربنای حدود هفت هزار مترمربع در گنبدکاووس راه‌اندازی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار