فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های بلااستفاده در شهرستان به نفع بانوان شاغل به ویژه بانوان شاغل سرپرست خانوار کانون مشاغل بانوان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کانون مشاغل بانوان در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا با همکاری همه حوزه‌ها و ائمه جمعه و با محوریت مردم سبب شد تا شهرستان گنبدکاووس نسبت به دیگر شهرهای استان از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد.
وی  با اشاره به نقش حساس و مهم مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: اگر همه پروتکل‌های بهداشتی در همه حوزه‌ها رعایت شده و ائمه جمعه هم همراهی خوبی داشتند اما مردم در این زمینه مشارکت نمی‌کردند وضعیت بهداشتی و درمانی ما اکنون مطلوب نبود.

* نظارت بر همه حوزه‌ها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه می‌یابد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با قدردانی از همه حوزه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ادامه داد: اجرای کامل دستورات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا همچنان ادامه خواهد داشت و با توجه به بازگشایی برخی از مشاغل که تجمع بیشتری دارند رعایت پروتکل بهداشتی مورد تاکید است.
وی خاطرنشان کرد: همه اقدامات بهداشتی با محوریت مقابله با ویروس کرونا بوده اما نباید از سایر موارد بهداشتی و سلامت غذایی غافل شویم.
کریمی با اشاره به تعطیلات آخر هفته گفت: نظارت بر همه حوزه‌ها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه یافته و در زمان تعطیلات تشدید شود تا بتوانیم شرایط مطلوب در مسیر مبارزه با این بیماری را تثبیت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار