کیوانفر گفت: فیلم سینمایی «در میان تپه ها» به عنوان فیلم افتتاحیه چهارمین جشنواره منا در هلند انتخاب و اکران می شود.

آغاز جشنواره منا در هلند با اکران فیلم «در میان تپه ها»

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدرضا کیوانفر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: این فیلم برای نخستین بار در سال 2019 در بوسان کره جنوبی افتتاح شد و در هاینیان چین، سایروس ترونتو کانادا، وزول فرانسه و گوتنبرگ سوئد به نمایش درآمده است.

 

تهیه کننده و کارگردان فیلم «در میان تپه ها» با بیان اینکه این حضور ششمین حضور بین المللی فیلم در جشنواره است، افزود: این فیلم در روز 11 ژوئن در جشنواره فیلم منا به نمایش گذاشته می شود.

 

وی با اشاره به عوامل این فیلم، گفت: عباس کیارستمی مشاور این فیلم بوده و لوکیشن آن استان گلستان است و بخش بین المللی پروژه را الهه نوبخت برعهده دارند.

 

کیوانفر تصریح کرد: بیشتر عوامل این فیلم گلستانی هستند و سعی شده از اهالی بومی و مردم منطقه و عشایر بومی برای ساخت فیلم استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه مدت زمان فیلم در میان تپه ها 78 دقیقه است، ادامه داد: دو بازیگر اصلی این فیلم امیر شمس و الهام جلالی از هنرمندان برجسته کشور هستند.

 

تهیه کننده و کارگردان فیلم «در میان تپه ها» در خصوص داستان این فیلم، گفت: در این فیلم زندگی سرباز معلمی که برای آموزش به مناطق مرزی اعزام شده، روایت می شود.

 

وی افزود: موضوع فیلم در خصوص آموزش و بهداشت است که تبدیل به یک مسئله جهانی شده است.

 

کیوانفر با بیان اینکه این فیلم با هزینه شخصی ساخته شده و فیلمبرداری و تدوین آن 5 سال طول کشیده است، اظهارداشت: تا کنون هیچ حمایتی از هیچ ارگان و نهادی از این فیلم نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال بسیار خوب مردم در بوسان فرانسه، در حال مذاکره هستیم تا این فیلم را به کشور فرانسه به فروش برسانیم.

 

تهیه کننده و کارگردان فیلم «در میان تپه ها» گفت: امسال قصد داریم این فیلم را در سینمای هنر و تجربه نیز اکران کنیم.

 

وی افزود: در راستای اکران فیلم در میان تپه ها در جشنواره منا در هلند، این فیلم در مناطق عشایر مراوه تپه اکران شد.

 

گفتنی است، محمدرضا کیوانفر پیش از این در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین فیلم جشنواره شیکاگو و در سال ۲۰۱۴ جایزه بهترین مستند را از جشنواره تووف تورنتو در بخش فیلم کوتاه کسب کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار