پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌کریم، ثبت‌نام مرحله پانزدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن‌کریم و مرحله سوم مدرسه تلفنی تفسیر آغاز شد.

آغاز ثبت نام در مدرسه تلفنی حفظ و تفسیر قرآن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌کریم، ثبت‌نام مرحله پانزدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن‌کریم آغاز شد.

وی افزود: فعالیت این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری و تلفنی، طی ده ماه و سه هفته حافظ کل قرآن‌کریم شوند.شکل اجرای این طرح به این حالت هست که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روانشناسی از افراد گرفته می‌شود. بعد مطابق با نتیجه آزمون‌ها و تست‌ها یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روانشناسی برگزار می‌شود، البته در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روانشناسی چکاب می‌شوند.

محسنی کبیر ادامه داد: برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و کمک می‌کنند که راحتتر قرآن رو حفظ کنند.

وی در خصوص بسته‌های آموزشی این مدرسه افزود: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، برای آشنایی قرآن آموزان با ترجمه و مفاهیم آیات قرآن کریم، بسته کمک آموزشی در اختیار قرآن آموزان قرار می‌گیرد که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی ده ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند حافظ کل قرآن شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر در پایان افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام رسان سروش به آدرس sapp.ir /ketabequran مراجعه کنند همچنین جهت ثبت‌نام می‌توانند تا ۲۵ شهریور عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷۷۷۴۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

محسنی کبیر در ادامه در خصوص مدرسه تلفنی تفسیر قرآن‌کریم گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌کریم، ثبت‌نام مرحله سوم مدرسه تلفنی تفسیر قرآن‌کریم آغاز شد. فعالیت این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری و تلفنی، در مدت ۲ سال نسبت به مباحث تفسیر قرآن‌کریم مسلط شوند.

وی افزود: شکل اجرای این طرح به این حالت هست که ابتدا یک آزمون تعیین سطح از افراد گرفته می‌شود.

محسنی کبیر گفت: برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و کمک می‌کنند که راحت تر تفسیر قرآن را یاد بگیرند.

وی در خصوص بسته‌های آموزشی این مدرسه افزود: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، یک بسته شامل ۶ جلد کتاب تفسیر ذکر مبارک، یک دفتر برنامه ریزی، و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی ۲ سال در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند نسبت به تفسیر قرآن کریم مسلط شوند.

وی در آخر افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام رسان سروش به آدرس sapp.ir /ketabequran مراجعه کنند همچنین جهت ثبت‌نام می‌توانند ت ا ۳۰ خرداد عدد ۲ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷ ۸۰۰۱- ۰۲۱ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار