معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده مشکل آب، برق و عدم صدور سند برای واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی گالیکش حل می‌شود.

تلاش برای حل مشکلات ناحیه صنعتی گالیکش/ توضیحات معاون اقتصادی استاندار در خصوص مشکلات زیست‌محیطی کارخانه سیمان پیوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از شهرستان گالیکش، ابراهیم کریمی در دویست و نود و پنجمین عصر امروز جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در این شهرستان اظهار کرد: در این جلسه 20 موضوع و مشکل واحدهای تولیدی شهرستان که بخش عمده آنها در زمینه تقاضای تسهیلات و یا مشکلات با برخی دستگاه‌های اجرایی بود مورد بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: قرار شد با پیگیری‌های فرماندار شهرستان این مشکلات در کمترین زمان برطرف شده و واحدهای تولیدی به فعالیت خود ادامه دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به مشکلات  ناحیه صنعتی گالیکش ادامه داد: عدم برق‌رسانی،  نبود آب و عدم صدور سند برای واحدهای تولیدی در این ناحیه صنعتی از جمله مشکلات عمده فعالان در این شهرک صنعتی بود که با رایزنی دستگاه‌های اجرایی این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان برطرف  می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام مشکلات واحدهای تولیدی در استان برای رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می گیرد خاطرنشان کرد:  واحدهای تولیدی که مالکان و یا سرمایه‌گذارانی آنها توان ادامه تولید را ندارند تغییر مالکیت  داده می شود و اگر نیاز به حمایت و یا مساعدت داشته باشند آنها را کمک خواهیم کرد.
کریمی با اشاره به راه اندازی «خبرگان بانکی» در گلستان گفت: استان گلستان جزو نخستین استان‌های کشور که در آن «خبرگان بانکی» راه‌اندازی شده است.
وی بیان کرد: اگر مدیرعامل بانک و یا مدیر دستگاه اجرایی مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرا نکند اعضای خبرگان بانکی آن بانک و یا دستگاه اجرایی را ملزم به اجرای آن کرده و برخورد قاطع قانونی با فرد خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان درباره مشکلات زیست‌محیطی توسط کارخانه سیمان پیوند گالیکش گفت: با مدیر عامل این کارخانه جلساتی برگزار شد و وی قول داد ضمن رعایت مسائل زیست محیطی کاشت درخت را در دستور کار جدی خود قرار دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار