آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان در صبح دوشنبه 19 خرداد ماه در دفتر فرماندار شهرستان برپا شد.

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این آیین با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ، فرماندار و امام جمعه رامیان در محل دفتر فرماندار شهرستان برپا شد.

در این مراسم «محمدعلی بسطامی» به عنوان رییس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان معارفه و از خانواده مرحوم ابراهیم راهداری رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان با اهداء لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

 

در ابتدای جلسه «حمیدرضا چوبداری» فرماندار شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دیگر حضار در جلسه ، در مورد پتانسیلهای فرهنگی و هنری شهرستان مطالبی را مطرح و درخصوص توجه ویژه به فرهنگ روستاها گفت :اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در روستاها را بایستی مهم دانست که این امر موجب حفظ و اعتلای فرهنگ روستا خواهد شد .

 

در ادامه جلسه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با معرفی محمدعلی بسطامی گفت : وی از کارکنان باتقوا و با تجربه در فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و می تواند با داشتن تجربه کافی در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین با وجود هنرمندان فعال شهرستان در حوزه های مختلف ، فعالیت های گسترده ای را در این حوزه انجام دهد .

 

وی همچنین با توجه به وضعیت موجود جامعه اظهار کرد : با بروز و شیوع ویروس منحوس کرونا و خسارتهای ناشی از آن ، می بایستی از همه ظرفیت ها در جهت کاهش آسیب های ناشی از کرونا در جامعه بهره برده و با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ایجاد نشاط اجتماعی تلاش کنیم؛ چرا که فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام و همچنین ایام پسا کرونا وظیفه بسیار سنگینی را به عهده دارد . 

 

کشمیری با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در دوران کرونا دچار خسارت های زیادی شدند گفت : امروز ما می بایست با فعال نمودن انجمن ها ، موسسات قرآنی و حمایت از هنرمندان در اعتلای فرهنگ و هنر گام های موثری را برداریم که این امر نگاه فرهنگی مسئولان را نیز می طلبد .

 

در خاتمه حجه الاسلام طاهری امام جمعه رامیان نیز ضمن بیان جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه و ایجاد نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی ، از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به منظور انتخاب محمدعلی بسطامی بعنوان نیروی متعهد و با تقوا تقدیر و تشکر کرد و گفت : وجود یک نیروی توانا از بدنه فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در تعالی فرهنگ و هنر موثر باشد و برای تحقق اهداف فرهنگی که زیر ساخت توسعه پایدار در جامعه می باشد به مشارکت و همکاری نهاد های مختلف نیاز است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار