علی ربیعی، سخنگوی دولت گفت: برنامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قطعی شده است و بن خواربار و حق مسکن بازنشستگان افزایش پیدا می کند.

خبر خوب برای بازنشستگان تامین اجتماعی از آغاز اجرای همسان سازی حقوق

به گزارش گلستان ۲۴؛ سخنگوی دولت با بیان اینکه احتمالاً در این هفته جلسه‌ای برای تعیین حداقل دستمزد بازنشستگان برگزار خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم که حداقل دریافتی بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان خواهد شد،

علی ربیعی درباره تجدیدنظر در حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: معمولاً تصمیم‌گیری در این خصوص به حداقل دستمزد شورای عالی کار برای کارگران منوط است و پس از اینکه شورای عالی کار حداقل دستمزد را نهایی کند، مذاکراتی در این خصوص صورت خواهد گرفت.
 
 
 
وی با بیان اینکه احتمالاً در این هفته جلسه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: من فکر می‌کنم که حداقل دریافتی بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان خواهد شد، اما تنها این آیتم نیست، قطعاً ما امسال خوش‌بینیم و بنا داریم که بحث همسان‌سازی را دنبال کنیم و شرکت‌هایی که باید تأمین مالی شوند، معرفی شدند و سازمان تأمین اجتماعی با آمادگی کامل همسان‌سازی خواهد کرد؛ همچنین اوایل هفته آینده بن خواربار و حق مسکن بازنشستگان افزایش پیدا خواهد کرد.
 
 
 
سخنگوی دولت گفت: برنامه همسان‌سازی نیز قطعی شده است و سازمان برنامه و بودجه هم اقدامات خود را در این زمینه انجام داده است و بخشی از منابع از سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود، امیدواریم با این تصمیمات از رنج زندگی بازنشستگان که زندگی سختی دارند، کاسته شود. منبع/ایلنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار