گلایه اهالی شهرک شهریار گرگان از بدقولی شهرداری گرگان، وعده پایان بازسازی خانه سیل‌زدگان گلستان تا اواخر خردادماه و اختصاص ۱۲ میلیارد ریال برای توسعه ایستگاه های باران سنجی استان از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است

گلایه اهالی شهرک شهریار گرگان از بدقولی شهرداری و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا؛ تعدادی از اهالی شهرک شهریار گرگان از اجرانشدن مصوبه شورای شهر گرگان در نصب پله برقی بر روی پل عابر پیاده این شهرک انتقاد کرده و با توجه به جمعیت زیاد ساکن این شهرک خواستار تسریع در اجرای این پروژه شدند.

**

مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: به زودی ۲۰ ایستگاه جدید باران سنجی با بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در استان راه اندازی خواهد شد.

نوربخش داداشی به خسارت سیل پارسال گلستان به ایستگاه‌های هواشناسی اشاره کرد و گفت: در پی این سیلاب ۶ ایستگاه هواشناسی خسارت دید که با ۴۲ میلیارد ریال اعتبار بازسازی شد.

**

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در حال حاضر بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان استان ۹۷.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در ۱۰ روز باقیمانده تا پایان خرداد، بازسازی این واحدها به پایان خواهد رسید.

**

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با بهره‌برداری قریب الوقوع ۲۱ طرح پیشران صنعتی در استان هزار و ۸۱۵ نفر مشغول به کار می‌شوند.

**
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان گفت: امسال کشاورزان گلستانی ۳۴۰ هکتار از اراضی خود را به زیر کشت انواع کدو بردند که تاکنون ۲۴۰ هکتار آن برداشت شد.

محمدرضا عباسی پیش بینی کرد امسال، ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن کدو از مزارع استان برداشت شود.

**
با دستور دادستان مینودشت یک مرکز خرید غیرمجاز گندم دراین شهرستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت گفت: نگهداری غیربهداشتی گندم های خریداری شده ، نداشتن مجوز ، ثبت نشدن در سامانه جامع انبارهای خرید گندم و کلزا و استاندارد نبودن باسکول از عوامل پلمب این مرکز خرید بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار