معاون فنی و شهرسازی شهردار گرگان با اشاره به احداث بزرگ‌ترین شهربازی این شهر، گفت: پیش‌بینی می‌شود پس از آغاز به کار فاز اول این پروژه، نزدیک به ۷۰۰ فرصت شغلی به طور مستقیم در این محل ایجاد شود.

اشتغال ۷۰۰ نفر در فاز نخست شهربازی گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مرتضی فاضلی عارف در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: احداث بزرگ‌ترین شهربازی گرگان از اواسط بهمن ماه ۹۸ آغاز شد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا به مدت دو ماه تعطیل شد.

وی با اشاره به شروع مجدد عملیات ساخت و احداث این پروژه، افزود: تاکنون خاک‌برداری و پی‌ریزی فاز اول این پروژه به مساحت ۱۵ هکتار انجام شده است.

معاون فنی و شهرسازی شهردار گرگان افزود: شهرداری گرگان اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برای تأمین هزینه‌های این پروژه اختصاص داده است.

فاضلی عارف با بیان اینکه فاز اول پروژه در نیمه نخست سال جاری به بهره برداری می‌رسد، گفت: پیش‌بینی می‌شود پس از آغاز به کار فاز اول این پروژه، نزدیک به ۷۰۰ فرصت شغلی به طور مستقیم در این محل ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات برای راه‌اندازی شهربازی پیش از شروع به کار آماده شده است و چند نفر از سرمایه‌گذاران نیز در احداث این پارک و خرید تجهیزات آن با شهرداری مشارکت کرده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار