کشمیری برنامه های دهه کرامت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان را اعلام کرد.

برنامه های دهه کرامت ارشاد گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با آغاز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا ولادت حضرت امام رضا(علیه السلام) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که در این دهه برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: رونمایی فراخوان جشنواره فیلم رضوی، اختتامیه جشنواره ملی نگارگری آیات، برگزاری نمایشگاه مجازی ملی نگارگری آیات، اجرای برنامه شادمانه پرپرو با همکاری شهرداری گرگان، برپایی نمایشگاه تجسمی در شهرستان های استان، اجرای جشن تقدیر از مدافعان سلامت(جامعه پزشکی) در سه بیمارستان مرکز استان با اجرای برنامه های هنری و جشنواره مجازی شعر رضوی از برنامه های ارشاد گلستان در دهه کرامت است.

 

وی با اشاره به برنامه های دهه کرامت در شهرستان ها، اظهارداشت: در شهرستان کردکوی فیلمبرداری برنامه های مجازی در فضای تالار با حضور هنرمندان و پخش مجازی و مسابقه نقاشی از حرم امام رضا (علیه السلام) در مشهد تا حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) در فضای مجازی برگزار می شود.

 

کشمیری خاطرنشان کرد: در شهرستان گالیکش نمایشگاه هنری، در آق قلا استندآپ کمدی، لعله خوانی و مسابقه، در کلاله نمایشگاه تجسمی و در مینودشت استقبال از خدام رضوی، دیدار با خانواده داغدار کرونایی، نمایشگاه رضوی، غبار روبی گلزارش هدا و شهرخوانی امام رضا(علیه السلام) برگزار می شود.

 

وی، برگزاری دورهمی هنرمندان، مسابقه نقاشی با موضوع دهه کرامت و تقدیر از بانوی محجبه را از برنامه های علی آباد کتول، چاپ بنر، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه عکس را از برنامه های بندرترکمن و اجرای جشن با همکاری ادارات به مناسبت روز دختر را از برنامه های گمیشان برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار