مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس پایگاه تبلور معنویت و فرهنگ دفاع مقدس در استان است و هنرمندان استان می‌توانند نقش استان در دفاع مقدس را بصورت هنرمندانه در این مرکز به تصویر بکشند.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس پایگاه تبلور معنویت و فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با حجت الاسلام «ولی نژاد» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ کاظمی اظهار داشت: موضوع حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در برنامه های ابلاغی هیچ ارگان و سازمانی وجود ندارد اما برخی از ادارات استان همکاری خوبی در این راستا و همچنین تدوین نقش استان در دفاع مقدس دارند.

وی افزود: جمع آوری آثار و اسناد دفاع مقدس یکی از مهمترین فعالیت های ما است تا پس از ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این اسناد جانمایی و به معرض نمایش برای عموم گذاشته شود.

در ادامه حجت الاسلام ولی نژاد گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس، پایگاه تبلور معنویت و فرهنگ دفاع مقدس در استان است و هنرمندان استان می توانند نقش استان در دفاع مقدس را بصورت هنرمندانه در این مرکز به تصویر بکشند.

در پایان نیز در خصوص تدوین نقش حوزه های علمیه استان گلستان در دفاع مقدس و همچنین چگونگی برگزاری یادواره شهدای روحانی استان و استفاده از فضای مجازی در این راستا بحث و تبادل نظر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار