گلایه شهروندان گرگانی از رعایت‌نشدن پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها، امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علوم کشاورزی با شرکت ساتکاب و سفر پرحاشیه اعضای شورای شهر بندرگز به اصفهان از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه گلستان است.

اخبار کوتاه روز شنبه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، تعدادی از شهروندان گرگانی با ارسال تصاویری از عدم رعایت موارد بهداشتی در برخی از نانوایی های این شهر گلایه کردند.

**

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با هدف گسترش همکاری های مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی، فناوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه آب و انرژی، کشاورزی مدرن و توسعه سرمایه گذاری با شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق ساتکاب تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه، ظرفیتی که در دانشگاه‌ها وجود دارد را در اختیار وزارت نیرو قرار داده و با توسعه و همکاری‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های کلیدی و مهم آب و انرژی، کشاورزی و توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش بتوانیم فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.

وی همچنین دانشگاه‌ها را مرکز عمده تولید دانش و فناوری دانست و گفت: باید دانش های تولید شده را با ایجاد حلقه‌های ارتباطی و شبکه‌سازی به صنعت و دستگاه‌های اجرایی منتقل کرد و دانشگاه می‌تواند به عنوان یک واحد تحقیق و توسعه برای دستگاه‌های اجرایی عمل کند.

محمدولی علاءالدینی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب نیز  با اشاره به اینکه از سال گذشته پروژه‌های وزارت نیرو در عرصه‌های مختلف و در قالب پویش "الف ب ایران" اجرایی می‌شود، گفت: از ابتدای امسال نیز حوزه ساز وکارها و ساخت و سازها هم به این پویش اضافه شده است.

اظهار کرد: اختصاص ۵۰۰ هزار میلیارد ریال برای افتتاح ۲۵۰ پروژه در ۳۱ استان کشور از برنامه های وزارت نیرو در نیمه اول امسال است که با افتتاح تمامی این پروژه‌ها در مجموع ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد خواهد شد.

**

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان گفت: در ایام دهه کرامت، از سوی سازمان مرکزی این آستان، پنج هزار بسته معیشتی در این استان توزیع خواهد شد.

سیدحسین علوی اظهار داشت: این بسته‌ها در قالب اجرای مرحله دوم طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین نیازمندان گلستانی توزیع می‌گردد.

**

سردار آزمون مهاجم گلستانی تیم فوتبال زنیت، در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا با کسب ۴۲ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن آسیایی لیگ برتر روسیه انتخاب شد.

**

شهرداری گرگان به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت جشنی با عنوان "پرپرو"  در یکی از محلات مرکز استان برگزار کرد که به سبب رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در دوران طغیان دوباره کرونا، موجب دلخوری تعدادی از پرستاران و پزشکان حاضر در خط مقدم مبارزه با کرونا شد.

**

سفر تعدادی از اعضای شورای شهر بندرگز به اصفهان برای انتخاب سنگ های تزیینی مورد استفاده در المان این شهر موجب اعتراض تعدادی از شهروندان این شهر شد.

**

کشاورزان گمیشانی خواستار تسریع در پرداخت پول گندم فروخته شده به مراکز دولتی خرید گندم شدند.

**

فعالان صنعت مرغداری گلستان در جلسه ای با نمایندگان مردم شهر گرگان در مجلس شورای اسلامی دغدغه ها و مشکلات خود را مطرح و خواستار تامین نهاده های مورد نیاز در صنعت مرغداری شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار