حواشی سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر گرگان؛

سیصد و هفتادمین جلسه شورای شهر گرگان با حضور جمعی از پیمانکاران شرکت سازه پایدار که پروژه های عمرانی گرگان را در دست داشتند گذشت.

فضای تبلیغاتی انتخابات شوراها به داد طلبکاران شهرداری گرگان رسید!

به گزارش گلستان24، سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر گرگان با حضور حسین صادقلو(شهردار گرگان) و جمعی از کارکنان، پیمانکاران و مشاوران شرکت "سازه پایدار" که مجری پروژه های زیرگذر و روگذر شهر بودند، برگزار شد.

sahn 1

برخی کارگران پروژه های عمرانی شهر زندگی خود را از دست داده اند

این جلسه که مقارن با هفته شوراها نیز برگزار می شد، بدلیل ترک برخی اعضا نتوانست رسمیت لازم برای تصویب لوایح را بدست آورد و تنها به گلایه طلبکاران پروژه های عمرانی شهر اختصاص یافت.

یکی از مشاوران شرکت سازه پایدار در صحن علنی شورا گفت: بنده 6 سال است در پروژه های شهرداری از ابتدای پروژه ترمینال و انتهای پروژه روگذر 4000 شهید استان حضور داشتم اما مدیران با دادن وعده حقوق برای خودشان زمان می خریدند.

وی افزود: برخی از دوستان حاضر در این جلسه بدلیل عدم دریافت دستمزد زندگی های خود را از دست داده اند، طبق آخرین قول مقرر شد که بر اساس حکم بازرسی هفته آینده حساب ها پرداخته شود اما دوباره به تعویق افتاد.

رئیس شورا: یک هفته دیگر هم صبر کنید

محمد قدس مفیدی، رئیس شورای شهر گرگان در پاسخ به این گلایه ها بیان داشت: اتفاقی که دارد رخ می دهد جزو پدیده های نادر در کشور است اما شما که مدت زیادی صبر کردید یک هفته دیگر نیز صبر کنید گویا چاره دیگری ندارید.

قدس مفیدی خطاب به شهردار گفت که این نامه(بازرسی) باید آمده باشد و بنظر حکم به نفع کارگران است و پول باید پرداخت شود.

sahn 4

شهردار: چشم؛ حق طلبکاران پرداخت می شود

شهردار با بیان اینکه زمان رسیدن نامه دست ما نیست، ابراز کرد: همه به دنبال این هستید که حق این افراد پرداخته شود و ما نیز می گوییم چشم؛ بهتر است به تصویب لوایح بپردازیم.

عضو حامی شهردار: هر جا از خدمات شهرداری حرف می زنیم طلبکاران خنثی می کنند

ادامه جلسه به جملات حاشیه ای گذشت، حسین ربیعی از اعضای حامی شهردار عضو دیگری بود که شروع به سخن گفتن کرد، ربیعی خیلی صریح خطاب به شهردار گفت که ما هر جا می خواهیم از اقدامات شما دفاع کنیم این طلبکاران پروژه ها می آیند و تعاریف ما را خنثی می کنند لطفا با پرداخت دستمزد این طلبکاران شما نیز از ما حمایت کنید.

ریاست شورا به این سخن واکنش طنزی نشان داد و گفت که مگر قرار است شهردار در انتخابات پیش رو از کسی حمایت کند و بعد با لبخندی خطاب به شهردار ادامه داد که شما می توانید این گفته آقای ربیعی را در حضور اصحاب رسانه تکذیب کنید.

این ربیعی بود که دوباره پاسخ رئیس شورا را داد و گفت: بله ما از شهردار حمایت می کنیم ایشان هم از ما حمایت خواهند کرد این حمایت ها در واقع کمک به آبادانی شهر است.

گروکشی انتخاباتی از یک احقاق حق!

ربیعی بار دیگر حرف خود را خطاب به شهردار تکرار کرد و گفت: شما هر گامی برای احقاق حق این طلبکاران بردارید به نفع ماست.

در این بین سخنان بالا و پایین طلبکاران حاضر در صحن هم جالب بود که می گفتند بالاخره زمان تبلیغات است و باید فکری نیز به حال ما بشود.

علی ایحال جلسه علنی اخیر به نفع طلبکاران گذشت و حسین صادقلو که کمتر خود را درگیر حواشی بوجود آمده کرده بود خطاب به کارکنان گفت که حق آنها پرداخت خواهد شد.

گفتنی است پیشتر نیز چندین بار اخبار تجمع کارکنان پروژه های عمرانی شهر در مقابل استانداری و ساختمان شهرداری بدلیل عدم وصول حقوق کارگران با وجود گذشت بیش از 6 ماه از اتمام پروژه ها، اطلاع رسانی شده بود اما گویا زمان تبلیغات انتخاباتی همان موعد مقرر برای احیای حق بود.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار