بازیکن گلستانی تیم ملی هاکی و آقای گل آسیا گفت: تیم ملی هاکی ایران این ظرفیت را دارد که قهرمان جام جهانی شود و قدرت‌های هاکی روی ما حساب می‌کنند.

آقای گل هاکی آسیا: می‌توانیم قهرمان جهان شویم/ قدرت‌های هاکی روی ایران حساب می‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، بیش از چهار ماه از شیوع کرونا می‌گذرد و این ویروس در مقطعی موجب تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزشی شد و در حال حاضر هم محدودیت‌های زیادی وجود دارد و ورزشکاران در شرایط متفاوتی تمرینات خود را برای آماده سازی و حضور در رقابت‌ها با بهتر شدن شرایط انجام می‌دهند.

«نوید طاهری‌راد» بازیکن گلستانی تیم ملی هاکی و آقای گل جام ملت‌های آسیا از جمله ورزشکارانی است که به دلیل شیوع کرونا چند ماه تمرینات جسمانی را به صورت انفرادی دنبال کرد و مدتی است که به تمرینات انفرادی هاکی در سالن می‌پردازد.

این بازیکن 26 ساله سال گذشته به همراه تیم ملی هاکی ایران برای پنجمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد و با 22 گل عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را کسب کرد.

وی در انتظار است تا با بهتر شدن شرایط در اردوهای تیم ملی شرکت کند زیرا رقابت‌های جام جهانی هاکی سالنی بهمن ماه امسال به میزبانی بلژیک برگزار خواهد شد.

بازیکن گلستانی تیم ملی هاکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: در چند ماه نخست شیوع کرونا به صورت انفرادی در منزل تمرینات هوازی را برای حفظ آمادگی جسمانی انجام می‌دادم و با بهتر شدن اوضاع تمرینات هوازی را خارج از منزل و در اماکن خلوت دنبال می‌کردم.

نوید طاهری راد افزود: اکنون و با باز شدن سالن‌های ورزشی مدتی است تمرینات هاکی را به صورت انفرادی در سالن پیگیری می‌کنم تا به محض صدور مجوز برای برگزاری رقابت‌های هاکی آمادگی لازم را داشته باشم.

وی که قرار بود در این فصل لیگ برتر هاکی برای نماینده استان گلستان بازی کند، گفت: سال گذشته در لیگ برتر ترکیه به همراه تیم آماسیا بلدیه اسپور مقام سوم را کسب کردیم و در این فصل با حضور تیم هیئت هاکی گلستان در لیگ برتر تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد ببندم.

طاهری راد ادامه داد: دور اول لیگ برتر هاکی ایران قرار بود اسفندماه در ایلام برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا لغو شد و فدراسیون هاکی هنوز هیچ برنامه‌ای برای برگزاری این رقابت‌ها اعلام نکرده و در انتظار صدور مجوز از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی است.

وی اضافه کرد: به احتمال زیاد لیگ برتر هاکی ایران برگزار می‌شود زیرا بازیکنان مدت‌هاست از شرایط مسابقه دور هستند و برگزاری لیگ برتر جنبه انتخابی تیم ملی دارد.

آقای گل هاکی آسیا در خصوص شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: جام جهانی هاکی سالنی بهمن ماه امسال در بلژیک برگزار می‌شود و ما پس از کسب مقام‌های چهارم و سوم در دو دوره گذشته انگیزه‌های زیادی برای شرکت در این دوره داریم.

طاهری راد افزود: اردوهای تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار بود این هفته آغاز شود که لغو شد و بازیکنان تیم ملی تمرینات انفرادی را پیگیری می‌کنند تا اردوهای تیم ملی تشکیل شود.

وی ادامه داد: فدراسیون هاکی برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی باید برنامه ویژه‌ای داشته باشد زیرا تیم‌های قدرتمند جهان روی ایران به عنوان یک مدعی حساب باز کرده‌اند.

طاهری راد خاطرنشان کرد: در دوره گذشته اردوهای داخلی و خارجی خوبی برگزار شد و در تورنمنت‌های معتبری شرکت کردیم که در نهایت به کسب نتیجه ختم شد و برای حضور قدرتمند در این دوره هم باید بهتر از قبل برنامه ریزی شود.

وی یادآور شد: ما حداقل باید از عنوان سومی دوره گذشته دفاع کنیم هر چند من ایمان دارم که پتانسیل رسیدن به فینال و حتی قهرمانی را هم داریم و در صورت آماده سازی مناسب رسیدن به این رویا دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی آخرین بار حدود یک سال گذشته و در جام ملت‌های آسیا در شرایط مسابقه بودند و با گذشت یک سال نیاز است تا با برنامه ریزی مناسب به شرایط ایده آل بازگردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار