کشمیری گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و هنری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

۲۰ برنامه فرهنگی و هنری در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر بیش از 20 برنامه فرهنگی و هنری با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان گلستان برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: برپایی نمایشگاه عکس در شهرستان های بندرترکمن، آق قلا و مینودشت، برپایی نمایشگاه کتاب در بندرترکمن و مینودشت، تولید محتوا با موضوع پیشگیری از مواد مخدر و انتشار در فضای مجازی، پخش کلیپ های آگاه سازی و اهدای کتاب به کمپ ترک اعتیاد شهرستان رامیان و برپایی نمایشگاه مجازی کاریکاتور اعتیاد از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در هفته مبارزه با مواد مخدر بوده است.

 

وی، تهیه بسته آموزشی شامل یک حلقه دی وی دی فیلم های کوتاه و نمایش با محوریت پیشگیری از اعتیاد، انتشار کتاب با موضوع پیشگیری و درمان اعتیاد، تبلیغات محیطی و طراحی اقلام تبلیغاتی و گرافیکی را از دیگر برنامه های اجرا شده این اداره کل در هفته مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار