نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم چراغانی کردن و ایجاد روشنایی در مجموعه سوارکاری این شهرستان، گفت: می‌توان با هدف جذب گردشگر بیشتر بعد از پایان کرونا مسابقات اسب‌دوانی را در شب برگزار کنیم.

برگزاری مسابقات اسب‌دوانی در شب/ کاهش فقر حرکتی اولویت ورزش همگانی گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، امان‌قلیچ شادمهر امروز در جریان بازدید از اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس و دیدار با رئیس این اداره با اشاره به اینکه جایگاه واقعی گنبدکاووس در حوزه ورزش باید به همگان معرفی شود، اظهار کرد: باوجود اینکه بخش عمده‌ای از قهرمانان ملی، بین‌المللی و المپیکی استان گلستان متعلق به شهرستان ما هستند اما در شان و جایگاه گنبدکاووس به ورزش این شهرستان توجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه ورزش همگانی به عنوان یکی از محورهای توسعه نشاط اجتماعی مطرح است، افزود: از رئیس اداره ورزش و جوانان انتظار داریم برنامه مدون خود را در حوزه توسعه‌محور با هدف ورزش همگانی و سلامت کاهش فقر حرکتی، برنامه‌های تفریحی و فراغتی در سطح شهرستان ارائه کند.

نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اداره ورزش و جوانان می‌تواند در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به بهترین شکل ممکن نقش ایفا کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های زیربنایی نیز در حوزه توسعه ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف به ویژه رشته‌های پر مدال و پر ظرفیت در گنبدکاووس نیز باید تدوین شود.

شادمهر با اشاره به خاطراتی از دوران طلایی ورزش گنبدکاووس در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، بسکتبال و بسیاری از ورزش‌های دیگر مضاف بر والیبال و سوارکاری، ادامه داد: نباید بگذاریم سایر رشته‌های ورزشی به بهانه توجه به والیبال و سوارکاری مورد بی‌توجهی قرار بگیرند.

وی با ارائه پیشنهادی مبنی بر ایجاد روشنایی و چراغانی کردن پیست اسب‌دوانی شهرستان گنبدکاووس برای برگزاری مسابقات در هوای خنک شب، تصریح کرد: این اتفاق می‌تواند به زیبایی هر چه بیشتر و جذب توریست نیز کمک شایانی کند.

نماینده مردم گنبدکاووس با تاکید بر لزوم تهیه لیست پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان گنبدکاووس، گفت: اتمام این پروژه‌ها با اعتبارات استانی و ملی قابل تحقق است که این مهم را از طریق اداره کل ورزش و جوانان و وزارتخانه متبوع پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است حجت‌الله یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره در طی مدت مسوولیت وی بر لزوم حمایت و همکاری همه ظرفیت‌های اجرایی، قانونی و مدیریتی شهرستان برای توسعه ورزش تاکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار