فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای همه الزامی است، گفت: 51 واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس پلمب شدند.

51 واحد صنفی متخلف پلمب شدند/ برخورد جدی پلیس با متخلفان کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود علیفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه متاسفانه شرایط شیوع بیماری کرونا در گنبدکاووس به وضعیت قرمز رسیده است، اظهار کرد: امیدواریم مردم عزیز همچون مرحله اول شیوع این بیماری با همیاری کامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت خود و همشهریان خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت و ضابط دستگاه قضایی برای تحقق این امنیت است، افزود: در حوزه سلامت مردم نیز پلیس در راستای رسالت‌های خود و مطابق با قانون با هرگونه تخلفی که منجر به ایجاد خطر برای مردم عزیزمان شود برخورد خواهد کرد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه رعایت و اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای همه الزامی است، خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان عزیز با توجه به شرایط حساس و خطرناک موجود در سطح شهرستان باید بیش از سایرین در این حوزه همکاری کنند.

علیفر با اشاره به اجرای طرح‌های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی، اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان گنبدکاووس، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا طی ۱۰ روز گذشته از واحدهای صنفی سطح شهرستان گنبدکاووس به صورت محسوس و نامحسوس بازدیدهای مختلف و متعددی صورت گرفته است.

وی از برخورد قانونی و پلمپ بالغ بر 51 واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان گنبدکاووس در حین اجرای طرح‌های مشترک نظارت خبر داد و گفت: این واحدها به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و مقررات اماکن عمومی و صنفی پلمپ شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار