مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان:

مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: امروزه روابط عمومی توانمند باید علاوه بر استفاده از ابزار سنتی با استفاده از ابزار نوین، پوشش آگاهی‌بخشی خود را مضاعف کرده و به سرعت آن بیفزاید.

آگاهی بخشی در جامعه با ابزار نوین
به گزارش گلستان24، احمد نصرتی در دیدار با مسئول روابط عمومی مدیریت درمان در دیدارهایی انفرادی با روسا و کارشناسان ارشد ستاد مدیریت درمان گلستان ضمن تاکید بر کار تیمی، خلاقیت و مدیریت مشارکتی اظهار کرد: ما در صورتی به اهداف دست خواهیم یافت که بتوانیم از تمام توان و ظرفیت‌های مجموعه استفاده کنیم.
 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های به عمل آمده در حوزه اطلاع‌رسانی، آن را وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف سازمانی دانست و تاکید کرد که اطلاع‌رسانی خود هدف نیست.

مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: نقش روابط عمومی در سازمان نقشی کلیدی است و روابط عمومی است که می‌تواند در تحلیل مخاطبان، خواسته‌ها، انتظارات، گلایه‌ها و مشکلات و چالش‌های آنها را مطرح و پیگیری کند.

نصرتی همچنین به نقش ابزار نوین ارتباطی اشاره کرد و افزود: امروزه روابط عمومی توانمند باید علاوه بر استفاده از ابزار سنتی با استفاده از ابزار نوین، پوشش آگاهی‌بخشی خود را مضاعف کرده و به سرعت آن بیفزاید.

وی کار تیمی در روابط عمومی مدیریت درمان استان را ستود و آن را الگوی مناسبی برای سایر حوزه‌ها مطرح کرد و افزود: کار رابطان روابط عمومی در مراکز با عنایت به اینکه در ارتباط مستقیم با مراجعان هستند سخت و حساس است و می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری نیز داشته باشد.

نصرتی انتشار نزدیک به 400 خبر از ابتدای سال تاکنون توسط واحد روابط عمومی را ثمره کار تیمی دانست و تاکید کرد: دامنه اطلاع‌رسانی این اخبار که مشتمل بر سایت‌های استانی، سازمانی، استانداری، شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی، اپلیکیشن‌های مبتنی بر گوشی همراه، نشریات و خبرگزاری‌ها هستند می‌تواند پوشش خبری مناسبی را برای مدیریت درمان استان فراهم آورد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار