سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی گلستان با معاون تحقیقات علوم پزشکی استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سیدعزیز موسوی در این دیدار بیان کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های بسیار خوبی در پزشکی در سطح کشور دارد ولی در استان گلستان طی ده سال اخیر ارتباطات چشمگیری بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی برقرار نشده و لازم است این ارتباطات تقویت شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان تصریح کرد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی واحد گلستان مجوز مرکز نوآوری و شکوفایی دارد، می‌توان از این ظرفیت برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموختگان دانشگاه بهره برد.

وی گفت: با توجه به وجود پژوهشکده‌ها و پژوهشگاه‌های حوزه پزشکی در جهاددانشگاهی، به‌منظور کاهش آسیب‌های جسمی، روحی و روانی مردم استان باید از ظرفیت‌های ملی جهاددانشگاهی در حوزه سلامت و پزشکی بهره برد.

موسوی خاطرنشان کرد: ما در جهاددانشگاهی استان در نظر داریم مکانی به متراژ ۶۰۰ مترمربع را به‌منظور مرکز درمانی سرطان پستان در نظر بگیریم و از ظرفیت خیرین برای تجهیز آن استفاده کنیم.

محمدرضا هنرور، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این دیدار گفت: تعاملات و همکاری بین جهاد دانشگاهی و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان باید تقویت شود و از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در بخش سرطان پستان و همچنین در غربالگری و درمان استفاده شود.

وی تصریح کرد: نشست مشترک شما با رئیس دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند راه‌های عملیاتی تقویت ارتباطات را تسریع کند.

هنرور با اشاره به اینکه در حال حاضر با پارک علم و فناوری استان گلستان در بخش فناوری در حال همکاری هستیم، بیان کرد: ظرفیت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد می‌تواند کمک بسیار خوبی در این زمینه به دانشگاه کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار