فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس با اشاره به کشف 84 کیلوگرم تریاک در یک عملیات پلیسی در این شهرستان، گفت: در این عملیات دو سوداگر مرگ در چنگال قانون گرفتار شدند.

کشف 84 کیلوگرم تریاک در گنبدکاووس/ 2 سوداگر مرگ در چنگال قانون

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود علیفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه پلیس در راستای ایجاد و استمرار امنیت پایدار در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، اظهار کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار ما قرار دارد و بدون هیچ مسامحه‌ای با متخلفان در این حوزه برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در پی اعلام پلیس خراسان جنوبی مبنی بر فعالیت دو سوداگر مرگ در گلستان، مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس قرار گرفت، افزود: پس از آنکه ماموران ما بررسی‌های خود را در این خصوص آغاز کردند متوجه قصد متهمان مبنی بر جابه‌جایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پژو از استان‌های شرقی به گلستان را دارند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ماموران انتظامی گنبدکاووس با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد دقیق خودروی متهمان بلافاصله پس از ورود به شهرستان گنبدکاووس آنها را شناسایی کردند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس در عملیاتی غافلگیرانه متوقف و در بازرسی از آن 84 کیلوگرم تریاک کشف شد.

علیفر از توقیف خودروی متهمان و سوداگران مرگ در این عملیات خبر داد و گفت: در این راستا دو متهم توسط ماموران پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده و اقدامات اولیه به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار