فرماندار آزادشهر با اشاره به سیل پنجشنبه در این شهرستان و خسارت آن به شبکه آب شرب گفت: از شب گذشته آب شرب شهر آزادشهر به‌طور کامل وصل شد.

فرماندار: مشکل آب شرب آزادشهر به‌طور کامل برطرف شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدرسول حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پاکسازی مناطق سیل‌زده آزادشهر با همکاری نیروهای هلال‌احمر، بسیج، سپاه و ارتش و همچنین نیروهای شهرداری‌های گرگان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول و رامیان در حال انجام است.

وی بیان کرد: بعد از سیل روز پنجشنبه، آب شرب مردم آزادشهر دچار مشکل شد که با تلاش‌های انجام گرفته، بعد از چند ساعت آب در برخی مناطق وصل شد. از شب گذشته این مشکل به‌طور کامل برطرف و آب در تمامی نقاط وصل شد.

فرماندار آزادشهر بیان کرد: ساختمان‌های مسکونی شهر آزادشهر توسط شهرداری بیمه شده است. به‌زودی دبیرخانه‌ای را در شهرداری فعال خواهیم کرد تا مردم با مراجعه به آن کارهای بیمه‌ای خودشان را انجام دهند.

حسینی تصریح کرد: بنیاد مسکن ارزیابی اولیه میزان خسارت در روستاها را تهیه کرده و امروز ارزیابی نهایی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌ای را برای ارزیابی خسارت بخش کشاورزی مشخص کردیم تا با نهایت دقت ارزیابی صورت گیرد و مردم متضرر نشوند.

به گزارش ایسنا، بارش‌های رگباری پنجشنبه ۲۶ تیرماه در آزادشهر سبب طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در سطح خیابان‌ها و معابر این شهر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار