از دستگیری قاچاقچی ارز در گرگان،ضرب‌الاجل یک هفته‌ای به بانک‌های گلستان برای پرداخت تسهیلات مسکن محرومان، ادامه وضعیت قرمز کرونا تا برنامه ریزی برای عزاداری محرم کرونایی در استان ازجمله اخبار سه شنبه هفتم مرداد در گلستان بود.

از دستگیری قاچاقچی ارز در گرگان تا برنامه ریزی برای عزاداری محرم کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برنامه های محرم طبق دستور ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از دستگیری و ضبط قاچاقچی ارز در فرودگاه گرگان خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در گمیشان دغدغه مردم است، تامین آب آشامیدنی بهداشتی و سالم است که تلاش داریم از طریق پروژه آب‌شیرین‌کن با همکاری شرکت «مپنا» این مسئله را هر چه زودتر رفع کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ادامه وضعیت قرمز کرونا در استان خبر داد.

خرید حمایتی گوجه‌فرنگی از کشاورزان گلستانی پس از ده روز تنها با خرید ۱۶ هزار تن محصول متوقف شد.

سرپرست دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان از افزایش حدود ۱۲ درصدی آبدهی رودخانه گرگانرود نسبت به دوره درازمدت خبرداد.

میرقاسم پور مدیر حج و زیارت گلستان گفت: 49 نفر از استان گلستان در سال ۹۴ در حادثه به شهادت رسیدند و پیکر پنج نفر از این عزیزان در مکه باقی مانده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور از آغاز به کار استودیو مجازی «لحظه های زندگی» از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبرداد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری دستگاه قضایی، کارخانه تولید اکسیژن نگین‌شهر پس از دو سال تعطیلی، دوباره فعال شد.

شهرداری گرگان برای رفاه حال شهروندان و ایجاد زمینه لازم برای انجام فریضه الهی عیدقربان ۴ نقطه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عرضه دام زنده پیش‌بینی کرده است.

تعلل بانک‌های استان گلستان برای عقد قرارداد با متقاضیان استفاده از تسهیلات مسکن محرومان سبب شد تا مدیرکل بازرسی استانداری گلستان ضرب‌الاجل یک هفته‌ای برای بانک‌ها تعیین کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار