مدیر و کارشناس ستاد اقامه نماز استان با مدیرکل ثبت احوال استان گلستان دیدار و گفتگو کردند

با اعتقاد قلبی به مقوله‌ فرهنگ نماز نگاه می کنیم و آن را در همه جا ترویج می نمائیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، در جلسه ای مدیر و کارشناس ستاد اقامه نماز استان با مدیرکل ثبت احوال استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه قاسم محمدی ضمن تبریک انتصاب به حمیدرضا مطیع برای وی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، فعالیتهای نمازی را در بستر فضای مجازی و مشارکت دستگاه های اجرایی انجام می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تعمیق و نهادینه شدن فرهنگ نماز نیازمند مشارکت مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی می باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:‌ همه باید با اعتقاد راسخ قلبی به مقوله‌ فرهنگ نماز نگاه کنیم و آنرا در همه جا ترویج نمائیم.

قاسم محمدی در ادامه با اشاره به اعلام فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد، گفت: موضوعات فراخوان اجلاس سراسری نماز منتشر شده است و علاقه مندان، کارکنان و خانواده های دستگاه های اجرایی می توانند جهت ثبت نام و ارسال آثار از طریق سایت ستاد اقامه نماز کشور اقدام فرمایند.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در پایان با اشاره به فعالیت های مجموعه ثبت احوال در مبحث نهادینه‌ سازی فرهنگ نماز در بین کارکنان و خانواده آنها اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر اجرای تمام و کمال دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های مربوط در حوزه نماز، در بُعد داخلی نیز همواره به طور مداوم، ویژه برنامه‌هایی را در راستای فرهنگ نماز در دست اجرا دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار