پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: عملکرد خط حمله این تیم در دیدار مقابل الشرطه مانند گذشته نبود و ۲ مهاجم استقلال کارایی لازم را نداشتند.

دیاباته و قایدی کارایی لازم را نداشتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا اکبرپور با اشاره به سختی کار استقلال در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا برای صعود اظهار داشت: بازی شب گذشته این تیم برابر الشرطه عراق ۲ نیمه متفاوت داشت. استقلال در نیمه دوم با استفاده از تجربه بازیکنانی مانند «علی کریمی» و «ارسلان مطهری» بر بازی مسلط شد و در نهایت گل تساوی را زد. اگر بخواهم یک ارزیابی کلی از عملکرد تیم داشته باشم باید بگویم خط حمله استقلال به ویژه شیخ دیاباته کیفیت سابق را ندارند زیرا این بازیکن دیر به تمرینات اضافه شد و نشان داد از روزهای آمادگی خود فاصله دارد.

وی همچنین گفت: بازی با الاهلی متفاوت از بازی با نماینده عراق است در آن بازی استقلال برای صعود نیاز به برد دارد.

بازیکن سال‌های دور تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به احتمال جدایی کریمی از تیم ادامه داد: کریمی اعلام کرده که دوست دارد در خارج از ایران فوتبال خود را ادامه دهد. این حق او است که انتخاب کند. بازی دیشب نشان داد که رفتن او به استقلال آسیب زیادی می زند و مدیران باید جانشین وی را به زودی معرفی کنند. تیم نباید متکی به فرد باشد. 

اکبرپور که سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد با اشاره به ناکارآمدی خط حمله استقلال گفت: تیم حریف قدر و به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود. آنان راه‌های نفوذ «مهدی قایدی» و دیاباته را بسته بودند. البته این ۲ بازیکن در خط حمله مانند گذشته نبودند. نقطه قوت استقلال زمانی بود که مطهری به بازی آمد و مانند دیگر بازی‌ها حساس برای استقلال گلزنی کرد.

وی در ادامه گذری بر حاشیه‌های چند وقت اخیر استقلال زد و تصریح کرد: حاشیه تنها از سوی یک نفر درست نمی‌شود بلکه مجموعه استقلال دچار حاشیه شده است. بازیکنان حرفه‌ای نباید در تله حاشیه گرفتار شوند زیرا در فوتبال مدرن تنها کارایی داخل زمین نیست که نتیجه را تعیین می‌کند بلکه کنترل حاشیه‌ها می تواند تیم را در مسیر موفقیت قرار دهد.  

تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در دیدار مقابل الشرطه عراق با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار