بیانی با اشاره به کمبود کادر درمانی در کلاله، گفت: به ازای هر تخت بیمارستانی ۱.۲ کادر درمانی و پرستاری نیاز است که این عدد در کلاله هشت دهم است.

شهرستان کلاله با کمبود کادر درمانی مواجه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اصغر بیانی» صبح امروز(دوشنبه 22 اردیبهشت) در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: بیمارستان کلاله حدود 200 تختخوابی است و چهار شهرستان 300 تا 350 هزار نفری از خدمات بستری این بیمارستان استفاده می کنند.

 

فرماندار کلاله تأکید کرد: از شیوع ویروس کرونا 270 نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان کلاله بستری شدند که بیشتر آن از شهرستان کلاله است و مابقی آنها از دیگر شهرستان ها بوده اند.

 

بیانی متذکر شد: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله نیز درخواست دارد که وسعت خدماتی که به شهرستان ها ارائه می دهد بیشتر شود و در حال حاضر در کلاله با  کمبود شدید پرسنل درمانی رو به رو هستیم.


وی ابراز داشت: به ازای هر تحت بیمارستانی به 1.2 کادر درمان و پرستاری نیاز است که در شهرستان کلاله این عدد هشت دهم است و نیاز است که کادر درمانی و پرستاری در این شهرستان تقویت شود.

 

فرماندار کلاله با بیان اینکه به همت مردم و خیرین معضل کمبود ماسک در شهرستان کلاله برطرف شده است، یادآور شد: یکی از درخواست های مهم ما افزایش تعداد کادر درمانی در کلاله است و قرار گرفتن در دوران کرونا و افزایش سقف مراجعات می طلبد به شهرستان کلاله به طور ویژه توجه شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار