کارشناسان پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان گرگان در جلسه‌ای با مدیر ستاد اقامه نماز استان در راستای برگزاری مسابقات کتابخوانی برای دانش آموزان در مقاطع ابتدایی و متوسطه دیدار و گفتگو کردند

مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز برای دانش آموزان استان گلستان برگزار می گردد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، کارشناسان پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان گرگان در جلسه‌ای با مدیر ستاد اقامه نماز استان در راستای برگزاری مسابقات کتابخوانی برای دانش آموزان در مقاطع ابتدایی و متوسطه دیدار و گفتگو کردند.

قاسم محمدی در این جلسه با اشاره به اینکه انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی در بین دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: نگاه ما به برگزاری مسابقات با موضوع نماز، یک نگاه تربیتی است و به دنبال آن هستیم که در بستر این مسابقات دانش آموزان را با نماز و احکام و فلسفه آن آشنا سازیم.

وی افزود: تلاش میکنیم با استفاده از زبان هنر و به کارگیری ابزار و شیوه‌های فرهنگی، برنامه‌های متنوعی با هدف ایجاد انس و ترغیب دانش آموزان به نماز، اجرا کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز آمادگی دارد با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ نماز در مخاطبین خود را برگزار نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار