ضمیر گفت: ۹۶ درصد پروتکل های بهداشتی در مدارس مراوه تپه رعایت می شود.

۹۶ درصد پروتکل های بهداشتی در مدارس مراوه تپه رعایت می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «امانگلدی ضمیر» صبح امروز (یکشنبه 11 آبان) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: نانوایی ها در شهرستان مراوه تپه 76 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

 

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: مجموعه خوار و بار فروشی ها در شهرستان مراوه تپه براساس بازدید و بازرسی های کارشناسان مراکز بهداشت 69 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

 

ضمیر بابیان اینکه در جایگاه های سوخت شهرستان نیز 70 درصد پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، یادآور شد: همچنین در مجموعه دستگاه های اجرایی 96 درصد پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

 

وی به همکاری دفاتر پیشخوان دولت برای رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: در دفاتر پیشخوان دولت 84 درصد  و در مدارس نیز 98 درصد پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

 

فرماندار مراوه تپه به وضعیت قرمز کرونا شهرستان اشاره کرد و گفت: پیش از این به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت در شهرستان مراوه تپه 1.2 نفر  به کرونا مبتلا بودند و 11 نفر در مراکز درمانی ما بستری بودند و طی چند روز گذشته از سوی دانشگاه علوم پزشکی عنوان شد که در وضعیت قرمز کرونا قرار داریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار