رضا آریان‌پور با بیان اینکه بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امروز پزشکان متخصص و فوق تخصص کشور هستند، گفت: مجلس و دولت برای تامین مسکن مددجویان باید کنار کمیته امداد باشند.

مجلس و دولت برای تامین مسکن مددجویان باید از کمیته امداد حمایت کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «رضا آریان‌پور» نماینده مینودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، با بیان اینکه به جرات می‌توان گفت کمیته امداد یکی از بهترین و پویاترین یادگاران امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: خدمات کمیته امداد به اقشار ضعیف جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: در شرایطی که کشور ما با مسائل اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا که باعث تعطیلی کسب و کار‌ها شده است، دست و پنجه نرم می‌کند، کمیته امداد به خوبی توانسته فعالیت خود را ادامه دهد و به نیازمندان و مددجویان خدمات رسانی کند.

این نماینده مجلس با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان گفت: یکی از خدمات کمیته امداد پرداخت مستمری به خانواده‌های بی‌بضاعت، افراد بی‌سرپرست، یتیمان و افرادی بیمار و مسن جامعه است.

آریان پور اضافه کرد: یکی دیگر از خدمات کمیته امداد که ارزش زیادی دارد، ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های بی سرپرست و نیازمند است؛ اگر خدمات کمیته امداد نبود بسیاری از این افراد از اقشار کم سواد جامعه بودند.

وی افزود: بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امروز پزشکان متخصص و فوق تخصص کشور هستند.

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به ارائه وام‌های اشتغال‌زایی، کمک معیشتی توسط کمیته امداد گفت: امروز کمیته امداد علاوه بر پرداخت وام‌های مختلف به مددجویان و نیازمندان در حوزه مسکن مددجویان هم ورود کرده است و بسیاری از نیازمندان صاحب خانه و خودکفا شدند.

آریان پور گفت: باتوجه به افزایش قیمت‌ها در حوزه مسکن و مصالح ساختمانی باید دولت، مجلس، نهاد‌های حمایتی و خیرین در کنار کمیته امداد قرار گیرند.

عضو کمیسون بهداشت مجلس در خصوص اقدامات کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان با شیوع کرونا در کشور گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و فرمان امام خامنه‌ای مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه کمیته امداد با تمام توان وارد میدان شد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد با راه‌اندازی پویش ایران همدل توانست بسته‌های معیشتی متعددی در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع کند.

آریان پور گفت: کمیته امداد در ماه‌های رمضان، محرم و صفر با راه‌اندازی آشپزخانه‌های متعدد در سراسر کشور علاوه بر بسته‌های معیشتی اقدام به توزیع غذای گرم بین نیازمندان کرد.

این نماینده مجلس در خصوص برنامه‌های مجلس برای کمک به کمیته امداد خاطرنشان کرد: قطعا مجلس در بودجه سال آینده سهم کمیته امداد را بهتر خواهد دید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار