رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گالیکش گفت: هزار و ۲۶۰ کیلوگرم روغن خوراکی نیمه جامد به ارزش ریالی ۱۳۳ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

کشف ۱۲۶۰ کیلوگرم روغن خوراکی در گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت گلستان، حسن رزاقی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هزار و ۲۶۰ کیلوگرم روغن خوراکی نیمه جامد ۴.۵ کیلویی به ارزش ریالی ۱۳۳ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

رئیس صمت گالیکش افزود: این کالا که با تخلف خرید کالا بر خلاف ضوابط و عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها توقیف شد و با دستور رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان با نرخ رسمی عرضه می شود.

رئیس اداره صمت گالیکش گفت: صاحبان کالا و فروشندگان عمده کالا جهت جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، ضمن ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها نسبت به اعلام موجودی کالا و ثبت رسید و حواله کالا در این سامانه اقدام کنند، در غیر اینصورت مطابق با قوانین و دستورالعمل‌های مرتبط با سامانه جامع انبارها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی از شهروندان گالیکش درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه انبار مشکوک به احتکار کالا می‌توانند با تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار