رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت علی‌آبادکتول

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی‌آبادکتول گفت: امروزه مزیت رقابتی از سرمایه فیزیکی به سمت سرمایه‌های فکری انتقال یافته و سرمایه‌گذارانی که خود را به سلاح علم مجهز کنند، قدرت رقابت در دهکده جهانی را به دست خواهند آورد.

سرمایه‌گذاران علم‌محورقدرت رقابت در بازار جهانی را به دست می‌آورند

به گزارش گلستان 24،به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، ابوالفضل اسفندیاری در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری فیمابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول و شرکت «آتین ابر آریا» ضمن بیان نقش دانشگاه‌ها در توسعه اقتصادی و کارآفرینی اظهار کرد: با ظهور دانشگاه‌های نسل سوم رشد اقتصادی شدت گرفته و فاصله طبقاتی کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: امروزه مزیت رقابتی از سرمایه فیزیکی به سمت سرمایه‌های فکری انتقال یافته و سرمایه‌گذارانی که خود را به سلاح علم مجهز کنند، قدرت رقابت در دهکده جهانی را به دست خواهند آورد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به طرح پسادکتری صنعتی و فرصت‌های مطالعاتی مورد توافق وزارتین صنعت، معدن و تجارت و علوم و فناوری اشاره کرد و گفت: شرایط استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در واحدهای صنعتی شهرستان فراهم است که به امید خدا به زودی شاهد انعقاد قرارداد همکاری فیمابین بخش‌های صنعتی و دانشگاهی خواهیم بود.

در راستای برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه، تفاهمنامه همکاری فیمابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول و شرکت «آتین ابر آریا» در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان منعقد شد.

این مراسم ضمن امضا و تبادل تفاهمنامه همکاری فیمابین، مقرر شد که شرکت «آتین ابر آریا» به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در مرکز رشد دانشگاه حضور یابد.

همچنین مراسم امضا این تفاهمنامه با حضور سمیعی معاون پژوهشی واحد دانشگاهی فوق و مدیران شرکت آتین ابر آریا برگزار شد.

 لازم به ذکر است، شرکت آتین ابر آریا مستقر در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول در حوزه تولید تشک فوم بیمارستانی فعالیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار