معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان برنامه‌های هفته ایمنی حمل و نقل را در استان تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های هفته ایمنی حمل و نقل در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: این هفته در سراسر کشور با عناوین آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک، یادمان قربانیان سوانح رانندگی، ایمنی موتورسواران، مشارکت علما و روحانیون در توسعه فرهنگ ایمنی، کمیسیون ایمنی راه ها با حضور استاندار، حمل و نقل بدون حادثه و تریبون نماز نامگذاری شده است.

او گفت: در این هفته مقرر شد پیامک‌های متعددی با موضوعات مرتبط با هفته به تشکل ها، صنوف، انجمن ها، رانندگان، راهداران و تمام دست اندرکاران حوزه حمل و نقل در سراسر کشور و به تبع آن در استان‌ها ارسال شود و هماهنگی برای تهیه و پخش کلیپ، تیزر و موشن گرافیک با موضوع ایمنی از فعالان حوزه ایمنی و ترافیک صورت گیرد.

میرشاهی ادامه داد: طراحی و نصب بنر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی راجع به هفته ایمنی و پرهیز از عوامل خطرساز منجر به وقوع تصادفات در تابلو‌های تبلیغاتی، پل‌های عابر پیاده و مجاورت راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های کنار جاده‌ای از برنامه‌های این هفته است.

او گفت: همچنین از برنامه‌های دیگر این هفته، دعوت از اساتید متخصص دانشگاهی و صاحبنظران، سمن‌ها و بخش غیردولتی و معرفی عوامل موثر در تصادفات استان و چگونگی پیشگیری از آن‌ها در رسانه‌های استانی است.

میرشاهی گفت: تعیین ۱۰ اقدام شاخص استان با هدف ارتقای ایمنی و ارسال برنامه‌های میدانی و نشست‌های مدیران و نمایندگان دفاتر ستادی نیز را از برنامه‌های دیگر است.
 
۲۴ تا ۳۰ آبان ماه جاری به عنوان هفته ایمنی حمل و نقل و یادبود قربانیان حوادث رانندگی نام گذاری شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار