مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان خبر داد

سلمان زاده گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان، توانسته تاکنون یک هزار و ۸۱۵ طرح اشتغال، ۶ هزار و ۶۶۴ نفر و با حجم کل سرمایه گذاری ۱۷۹ میلیارد تومان اقدامات لازم را در سراسر استان انجام دهد.

ایجاد ۱۸۱۵ طرح اشتغال با حجم سرمایه گذاری ۱۷۹ میلیارد تومان در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سال جهش تولید و بر اساس برنامه ریزی بنیاد برکت یکی از اولویت های اشتغال آبزی پروری است که در استخر دو منظوره و نیز در ماهی در قفس است که برخی از طرح های اقتصادی اجتماع محور به طور ویدئوکنفرانس در مرکز با حضور حضرت آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه و دکتر مخبر ریاست ستاد و در استان استاندار گلستان و دکتر عسگری آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت افتتاح شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: در طرح پرورش ماهی در قفس میزان ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی صیادی پرداخت شده و ۲۵۰ شغل مستقیم در این بخش ایجاد شده است.

 

سلمان زاده اظهارداشت: توجه ویژه به شهرستان مرزی گمیشان در بخش اقتصادی و اشتغال از جمله تاکیدات ریاست ستاد است که در حال انجام است و این رویه ادامه خواهد یافت.

 

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در موضوع اشتغال (بنگاه محور، اجتماع محور و تسهیلات محوری) در کنار خدمات دیگر اجتماعی که به مردم استان ارائه می کند کارنامه خوبی را بجا گذاشته است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این ستاد در استان توانسته تاکنون یک هزار و 815 طرح اشتغال، 6 هزار و 664 نفر و با حجم کل سرمایه گذاری ۱۷۹ میلیارد تومان اقدامات لازم را در سراسر استان انجام دهد.

 

سلمان زاده گفت: یکی از دغدغه ها و اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایجاد اشتغال پایدار جهت جوانان بیکار ساکن در روستاها و مناطق کم برخوردار است و این حمایت ها با قوت در آینده ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار