مدیر صندوق کارآفرینی امید گنبدکاووس گفت: در سال ۹۷ تاکنون مبلغ ۹۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای ۱۶۵ فقره پرونده تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است.

 ۹۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گنبدکاووس پرداخت شد

به گزارش گلستان 24 ؛جانعلی قورچائی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون 165 فقره پرونده در راستا ایجاد اشتغال به مبلغ 91 میلیارد و 760 میلیون ریال تسهیلات پرداخته شده که این پرونده‌ها سبب اشتغال 221 نفر شده است.

وی افزود:  در دهه فجر امسال تعداد 84 پروژه با سرمایه گذاری 54 میلیارد و 444 میلیون ریال و اشتغالزایی 114 نفر افتتاح شد که این تعداد پروژه قابل افتتاح در شهرستان بی‌نظیر بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید بیان داشت: کارگاه‌های تولید روسری ابریشم،تولید کفش،مرکز آموزش سوارکاری، گلخانه و غیره از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر است.

وی ادامه داد: به زودی و تا پایان امسال کارگاه تولید انواع شیرینی‌جات و بسته‌بندی محصولات غذایی با نام بهاردشت خانواده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ 20 میلیارد ریال و اشتغال 25 نفر کلنگ‌زنی می‌شود.

قورچائی گفت: دوره پرداخت تسهیلات بانکی صندوق کارآفرینی امید از 24 تا 72 ماه بوده و کارمزد این تسهیلات در بخش مرکزی گنبدکاووس 6 درصد و در بخش داشلی‌برون و نوار مرزی 4 درصد است.

وی یادآور شد: احیای خانه سوزن دوزی گنبدکاووس با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید کشور توسط خانم خالقی با تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار