نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه دولت نباید برای رفع کمبود بودجه خود از صندوق توسعه ملی برداشت بی‌رویه انجام دهد، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم ایجاد اشتغال است و بهترین راه‌ برای حل این مشکل اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور است.

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری راهی برای اشتغال

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تاکید براینکه اولویت اول مجلس یازدهم باید رفع مشکلات حوزه معیشت، اقتصاد و اشتغال باشد، گفت: اکنون مردم از لحاظ اقتصادی و معیشتی شرایط مناسبی ندارند و باید تمام مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس با جدیت به دنبال بهبود اوضاع معیشتی خانوار باشند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم مردم ایجاد اشتغال است و بهترین راه برای حل این مشکل اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور است.

سنگدوینی با بیان اینکه دولت نباید برای رفع کمبود بودجه خود از صندوق توسعه ملی برداشت بی‌رویه انجام دهند، تصریح کرد: صندوق توسعه ملی جزو ذخایر کشور بوده و باید  برای آیندگان سرمایه گذاری شود. البته نباید تنها نگاهمان به سرمایه‌گذاران در داخل کشور باشد و باید با استفاده از دیپلماسی اقتصادی به بیرون از کشور  بویژه همسایگان توجه داشته باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید در تعامل با دولت، تلاش کنند تا با رفع مشکلات معیشتی اعتماد رفته مردم از ما مسئولان را دوباره بازگردانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار