حوادث مهم خبری گلستان را در این بسته خبری بخوانید.

از کشف دستگاه ماینر قاچاق در بندرترکمن تا توقیف ۳ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در آزادشهر
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث انتظامی در گلستان را در این بسته خبری دنبال کنید.
 

کشف ۴ دستگاه ماینر قاچاق در بندرترکمن


سرهنگ محمدعلی کریمی فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بندرترکمن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم ۴ دستگاه ماینر کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندر ترکمن با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌ها را ۵۶۰ میلیون ریال تعیین کرده اند، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


کشف ۲۵ فقره سرقت درآق قلا


سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی سرقت وسایل چاه آب کشاورزی در سطح شهرستان آق قلا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحت نظر قرار دادن سارقان سابقه دار، در نهایت موفق شدند سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ دادگر گفت: متهم در مقر پلیس آگاهی، پس از رو به رو شدن با ادله محکم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۲۵ فقره سرقت وسایل چاه آب کشاورزی اعتراف کرد.
 

توقیف ۳ دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق در آزادشهر


سرهنگ سید داوود حسینی فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ماموران ایست و بازرسی تیل آباد در حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این اتوبوس‌ها مقدار ۳ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع که بصورت باک اضافه در خودرو‌ها جا ساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در این راستا ۳ نفر دستگیر و به همراه محموله کشف شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار