اعتراض کسبه گرگان به طرح تعطیلی صنوف از ساعت ۱۸، تحویل سه دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله به روستاهای استان و آغاز احداث ساختمان آتش‌نشانی شهرداری صادق‌آباد از جمله اخبار کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

اعتراض کسبه گرگان به تعطیلی صنوف از ساعت ۱۸ و چند خبر از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، تعدادی از بازاریان و کسبه گرگان به اعمال محدودیت جدید ستاد ملی کرونا و کاهش ساعت کار خود اعتراض کرده و خواستار تجدید نظر در آن شدند.

برخی از آنان در تماس با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند که بخش عمده خرید مردم از بازارها بعد از ساعت ۱۸ انجام می شود که تعیین این ساعت به عنوان پایان کار و ضرورت تعطیلی مغازه ها، خسارت فراوانی به آن ها وارد خواهد کرد.

این کسبه گفتند: لوازم و اجناس مغازه های خود را با سپردن چک به فروشندگان عمده تهیه کردند که محدود شدن فعالیت بازارها موجب ناتوانی در تامین مبالغ این چک ها و در نتیجه افزوده شدن مشکلات آنان خواهد شد.

**

کتاب "جبهه عشق" نوشته فاطمه حسینی کوهستانی روایتگر زندگی پر پیچ و خم فریده محمدیون بانوی رزمنده گلستانی منتشر شد.

این کتاب ماجرای زندگی بانوی مبارز گلستانی است که با فراخوان هلال احمر برای حضور در جبهه های حق علیه باطل در آغاز جنگ تحمیلی تصمیم گرفت راهی مناطق عملیاتی شده و به عنوان امدادگر جنگی فعالیت کند.

این کتاب در  ۸۸ صفحه با شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات صریر به چاپ رسید.

**

پروژه احداث ساختمان آتش‌نشانی شهرداری صادق آباد از توابع شهرستان گالیکش با اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار از محل کمک‌های دولتی و منابع داخلی شهرداری آغاز شد.

**

با تحول سه خوردوی جمع آوری زباله به دهیاری های استان، ۳۰ روستای دیگر گلستان به شبکه جمع آوری پسماند پیوستند.

این خودروها از محل اعتبارات ماده ۵۸ سال ۹۸ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تهیه و به سه دهیاری اسبومحله گرگان، بلوچ آباد سیاه خان رامیان و نیلی آزادشهر تحویل داده شد.

ارزش ریالی این سه خودرو در مجموع هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار