عبدالرضا دادبود شهردار گرگان با اشاره به یکی از پروژه‌های شهرداری گرگان که طی روزهای آینده اجرایی و تقدیم شهروندان خواهد شد اعلام کرد که پروژه بازگشایی معبر عدالت چهل و دو (۴۲) معروف به انبار جهاد یکی از پروژه‌های مهمی است که طی سال‌های گذشته مورد پیگیری قرار گرفته و به نتیجه رسید.

تعریض خیابان عدالت ۴۲ به عنوان مسیری پرتردد در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبر شمال، وی ادامه داد: این پروژه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و پس از دو سال پیگیری مستمر امروز به مرحله اجرا رسیده و معبر در روزهای آینده بازگشایی خواهد شد.
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه شاهد بهبود عبور و مرور در این منطقه خواهیم بود.
دادبود بیان کرد: با توجه به حجم تردد بالای این محور و نیاز اساسی به تعریض و اصلاح مسیر، موضوع را با جدیت پیگیری کردیم و انشاالله در روزهای آینده با بازگشایی مسیر شاهد سهولت دسترسی و عبور و مرور در این نقطه خواهیم بود.
وی اضافه کرد: موضوع اصلاح مسیرها و تعریض معابر برای بهبود عبور و مرور با جدیت در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد و این امر در کنار اجرای پروژه‌های ترافیکی در حال پیگیری و از اهمیت بالایی برخوردار است.
شهردار گرگان تصریح کرد: با افزایش تولید خودرو و جمعیت و میزان استفاده کاربران ترافیکی از خودرو در شهر گرگان بخصوص در برخی ایام سال این نیاز به طور کامل احساس می‌شود که مسیرهای شهر باید اصلاح و تعریض شوند.
دادبود با اشاره به زمان بر بودن عملیات تعریض و هزینه‌بر بودن اجرای پروژه‌های ترافیکی بزرگ در شهر گفت: در این بین نقش شهروندان نقش اساسی است زیرا هرچه مردم از وسایل حمل و نقل عمومی بهتر و بیشتر استفاده کنند به طور طبیعی شاهد کاهش ترافیک و افزایش بستر عبور و مرور برای خودروها خواهیم بود.
وی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف، شرایط عبور و مرور در شهر را به صورتی فراهم کنیم که هر روز شاهد تسهیل‌تر شدن ترددها در شهر باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار