لیست اسامی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات انتخابی کاپ آسیا اعلام شد که در این بین نام چهار بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان دیده می‌شود.

4 بازیکن تیم شهرداری گرگان در لیست جدید تیم ملی بسکتبال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی لیست جدید بازیکنان تیم ملی بسکتبال را اعلام کرد که در این لیست چهاربازیکن از شهرداری گرگان حضور دارند.

«روزبه ارغوان»، «محمد جمشیدى»، «علیار نجفی» و «سینا واحدی» چهار بازیکنی هستند که امسال برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان به میدان رفتند و به این اردو دعوت شده‌اند.

اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان از 23 آبان با هدایت مهران شاهین‌طبع در سالن بسکتبال آزادی آغاز خواهد شد و ایران هشتم آذر ماه با عربستان و 10 آذر ماه با سوریه دیدار خواهد کرد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدارش در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور موفق شد برابر تیم بسکتبال مس رفسنجان پیروز شود.

دومین دیدار این تیم نیز به دلیل تعداد بالای بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم حریف برگزار نشد و لیگ برتر نیز تا بازگشت تیم ملی از مسابقات انتخابی کاپ آسیا تعطیل شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دو سال اخیر نتایج خوبی گرفته و سال قبل در حالیکه لیگ بسکتبال تعطیل شد تیم شهرداری در صدر جدول قرار داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار