مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ۷۰ درصد از قرارداد فصل گذشته بازیکنان پرداخت شده و برای پرداخت ۳۰ درصد دیگر مدیران باشگاه باید تصمیم بگیرند.

۷۰ درصد قرارداد بازیکنان شهرداری گرگان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، پرونده فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بدون مشخص شدن قهرمان بسته شد و تیم شهرداری گرگان به عنوان صدرنشین فصل عادی مسابقات در انتظار تغییر تصمیم فدراسیون و برنامه‌ریزی برای فصل آینده است.

در حالی که قرار است فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از شهریور ماه آغاز شود هنوز تکلیف تیم شهرداری گرگان برای چگونگی حضور در این رقابت‌ها مشخص نشده و در حال حاضر هیچ بازیکن یا عضوی از کادر فنی و سرپرستی با باشگاه قرارداد ندارد.

مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: مسئولان باشگاه شهرداری گرگان در انتظار نظر نهایی فدراسیون بسکتبال در خصوص فصل گذشته لیگ برتر هستند تا برای فصل آینده تصمیم گیری شود.

اسدالله کبیر افزود: با توجه به رایزنی‌هایی که با معاون وزیر ورزش انجام شده، قول‌هایی برای تغییر در تصمیم فدراسیون دادند و باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد، باشگاه شهرداری گرگان انتظار دارد به عنوان قهرمان لیگ برتر یا نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا معرفی شود یا اینکه فدراسیون بسکتبال رقابت‌های پلی آف را برگزار کند و در انتظار پاسخ نهایی فدراسیون هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان فصل عادی لیگ برتر بسکتبال را با قدرت و صدرنشینی بلامنازع به پایان رساند اما نظر فدراسیون این است که شرایط در پلی آف تغییر می‌کرد در حالی که دیگر تیم‌ها تغییر خاصی برای مرحله پلی آف نداشتند و ما 90 درصد شانس قهرمانی داشتیم.

مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که چند درصد از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شده، گفت: تا کنون باشگاه 70 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و در خصوص پرداخت 30 درصد باقی مانده قرارداد هنوز صحبتی نشده و مدیران باشگاه باید تصمیم گیری کنند.

کبیر تصریح کرد: به عقیده من بازیکنان زحمت خود را کشیدند زیرا فقط چند بازی تا قهرمانی فاصله داشتیم و بازیکنان هم برای به پایان رساندن فصل و جنگیدن برای قهرمانی آماده بودند.

وی اضافه کرد: باید ببینیم نظر باشگاه برای تیمداری و حضور در فصل آینده لیگ برتر چیست تا مجددا با کادر فنی و بازیکنان وارد مذاکره و قرارداد جدید منعقد کنیم زیرا با پایان فصل گذشته دیگر هیچ فردی از کادر فنی و بازیکنان با تیم شهرداری گرگان قرارداد ندارد.

مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه شرایط برای حفظ کادر فنی و بازیکنان مهیاست، بیان داشت: امیدواریم تا هفته آینده تکلیف لیگ برتر بسکتبال مشخص شود زیرا هواداران هم پیگیر هستند و دغدغه دارند، بودجه باشگاه را شهرداری و شورای شهر تامین می‌کنند و شرایط برای حفظ بازیکنان و ترمیم نقاط ضعف مهیا خواهد بود.

کبیر افزود: تیم‌های لیگ برتری کم کم به دنبال بازیکنان می‌روند و بازیکنان هم پیشنهادها را بررسی خواهند کرد، مذاکره و جذب بازیکنان هم به باشگاه برمی‌گردد و امیدواریم تیم برای فصل آینده زودتر بسته شود زیرا حیف است تیم قدرتمندی برای فصل آینده نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ما تا 25 فروردین و نظر فدراسیون برای تعیین تکلیف لیگ برتر، پری پتی را در گرگان حفظ کردیم و زمانی که پایان قطعی مسابقات را اعلام کردند این بازیکن گرگان را ترک کرد که نشان می‌دهد اراده برای حفظ تیمی قدرتمند وجود دارد. شهرداری و شورای شهر گرگان پیگیر خواسته‌های مردم هستند و امیدواریم هر چه زودتر با کادر فنی و بازیکنان به توافق برسیم زیرا اگر شهرداری تیمداری نکند اسپانسر دیگری نخواهیم داشت و این اتفاق تبدیل به معضلی برای شهر گرگان خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار