مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: ما خادمین فرزندان مراکز شبه خانواده هستیم و تمام تلاشمان را جهت رفاه آنان بکار میبریم.

نشست مشورتی مدیرکل بهزیستی گلستان با مدیران مراکز شبه خانواده استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ مدیران مراکز خانه های کودک و نوجوان، کانون کلینیک های مددکاری استان با دکتر سیدمهدی حسینی مدیرکل بهزیستی استان گلستان در دیداری مشورتی به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

دکتر حسینی گفت: درپی هماهنگی انجام شده با سازمان صمت استان ارزاق ضروری مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان با قیمت دولتی توزیع میشود.

وی با بیان اینکه ما خادمین فرزندان مراکز شبه خانواده هستیم و تمام تلاشمان را جهت رفاه آنان بکار میبریم. افزود: بکارگیری جامعه تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در این مراکز باعث رشد و بهبود ورود به جامعه این قشر عزیز می‌شود.

 مدیرکل بهزیستی گلستان یادآور شد، درسازمان بهزیستی میتوان از حضور نیروهای داوطلب استفاده نمود و مردم شریف ما با ثبت نام در طرح همیار داوطلب این سازمان میتواندد یاری‌رسان جامعه تحت پوشش بهزیستی شوند.

دکتر حسینی افزود: فرزندانی موفق تر هستند که در نوجوانی علاوه بر تحصیل به مهارت آموزی نیز می پردازند.

مدیران مراکز نیز در این نشست بابیان نظرات و مشکلات خود به اصل حرفه آموزی فرزندان مراکزشبه خانواده تأکید نمودند.

شایان ذکر است وظیفه مراکز شبه خانواده نگهداری از افراد زیر 18 سال بی سرپرست یا بدسرپرست است که به هر علتی از نعمت پدر و مادر محروم هستند بوده و هر یک حدود 15 الی 20 فرزند را در خود جای داده اند و باید خاطرنشان کرد این مراکز مانند خانه همه امکانات و ملزومات را شامل می شود. به علاوه تمام این مراکز بدون تابلو هستند و مددکار و روانشناس نیز دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار