طرح پاییزه کتاب 99 از امروز (24 آبان) همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

اجرای طرح پاییزه کتاب آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ طرح پاییزه کتاب 99 از امروز شنبه 24 آبان همزمان با بیست‌وهشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار«دانایی؛ مانایی» کار خود را در 835 کتابفروشی عضو طرح در 31 استان کشور آغاز کرد و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 

در این‌طرح، 642 کتابفروشی از مراکز استان‌ها و 193 کتابفروشی از سایر شهرستان‌ها برای حضور در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه از طریق کتابفروشی‌ها اعلام آمادگی کردند. همچنین در این دوره، 105 کتابفروشی برای نخستین بار به طرح پاییزه کتاب 99 پیوستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را تا سقف 200 هزار تومان با یارانه 20 درصدی خریداری کنند.

در این‌دوره، استان‌های تهران با 132 کتابفروشی، اصفهان با ۸۶ کتابفروشی، خراسان رضوی با 84 کتابفروشی و قم با 71 کتابفروشی بیشترین مشارکت را در طرح پاییزه کتاب۹۹ داشتند.

اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب 99 در پایگان اینترنتی tarh.ketab.ir  قابل مشاهده است. در این دوره از طرح، به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، امکان خرید تلفنی و غیر حضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

 

منبع : دفاع پرس

 


 

ارسال نظر

آخرین اخبار