مدیرکل گمرکات گلستان خبرداد

مدیرکل گمرکات گلستان گفت: درآمدهای وصولی گمرک گلستان طی هفت ماه نخست سال، ۱۰۰ میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بوده است.

درآمد ۱۰۰ میلیاردی گمرکات گلستان طی ۷ ماه نخست سال

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری، ۸۷ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۲۴۸ کیلوگرم کالا به ارزش ۵۵ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۸۹ دلار از گمرکات استان صادر شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت، چهار میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۶۹ کیلوگرم کالا از گمرکات استان وارد شده که ارزش آن ۱۱ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۹۲۵ دلار بوده است.

حسینی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و بسته بودن مرز اینچه برون، صادرات و واردات متأثر از این امر شده لذا مقایسه این آمار با مدت مشابه سال قبل معنادار نیست.

طبق گفته مدیرکل گمرکات گلستان درآمدهای وصولی گمرک گلستان طی هفت ماهه، ۱۰۰ میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بوده است.

حسینی گفت: عمده کالاهای صادراتی از استان، پنیر، پریفرم و پلی استایرن و عمده کالاهای وارداتی هم ماشین‌های جوجه کشی، روغن‌های خام و ژنرانور برق است.

وی اضافه کرد: اکثر کالاها به کشورهای عراق، ترکمنستان، افغانستان و قزاقستان صادر شده و ترکیه، چین و ترکمنستان هم مبدا واردات هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار