سرپرست بهزیستی شهرستان تصریح کرد:با تقویت اعتماد به نفس،روحیه ایثار و خودباوری بتوانیم جامعه هدفی توانمند و کوشا بسازیم.

دیدار سرپرست اداره بهزیستی کلاله با امام جمعه این شهرستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کلاله با حجت الاسلام قاسمی امام جمعه کلاله دیدار و گفتگو کرد.

دراین دیدار محمود پیری ﮔﺰارشی از مهم ترین اقدامات و فعالیت های بهزیستی را تشریح ﻭگفت: در کنار نیروهای جوان، تحصیلکرده، فعال، با انگیزه  و به ویژه رهنمود ها و مساعدت های حضرتعالی، بتوانیم رضایت خداوند متعال و جامعه هدف بهزیستی را فراهم آوریم.

پیری با اشاره به دو مولفه "آموزش و توانمند سازی"تصریح کرد:با تقویت اعتماد به نفس،روحیه ایثار و خودباوری بتوانیم جامعه هدفی توانمند و کوشا بسازیم.

امام جمعه کلاله نیز ضمن عرض خداقوت به پرسنل بهزیستی، با تاکید بر آموزه های اسلامی درراستای حفظ جایگاه والای مددجویان گفت:نگاه شما به حرفه خود، نگاهی دین مدارانه، علمی و معنویست پس در نتیجه خداوند به شما نگاهی ویژه خواهد داشت.

وی ادامه داد:کار سخت،پاداشی بسیار و خدمت به معلولین، ارزشی چندبرابر دارد، این برای شما فرصتی به شمار می آید و این نعمت را غنیمت بشمارید و با تکیه بر خداوند در راه خدمات رسانی خالصانه به این عزیزان خسته نشوید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار