سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان گفت: بدون برگزاری بازی تدارکاتی وارد لیگ برتر بسکتبال بانوان شدیم اما پس از عملکردمان در دو دیدار نخست نگاه‌ها به تیم ما تغییر کرد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان: بدون بازی تدارکاتی وارد لیگ برتر شدیم/ نگاه‌ها به تیم ما تغییر کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور 13 تیم در دو گروه به میزبانی تهران آغاز شد.

تیم بانوان شهر گرگان به همراه تیم‌های پالایش نفت آبادان، مولتی کافه مشهد، شورا و شهرداری قزوین، سپهرداد تهران و کنکو تهران در گروه ب و تیم‌های گروه بهمن تهران، نامی نو اصفهان، گاز تهران، مهرام تهران، سینام مشهد، پاز تهران و نارسینا تهران در گروه الف قرار دارند.

تیم بانوان شهر گرگان در نخستین دیدار خود با نتیجه 67 بر 58 مقابل کنکو تهران به برتری رسید و در دومین دیدارش مقابل سپهرداد تهران با نتیجه 76 بر 73 شکست خورد تا در پایان هفته دوم با یک برد و یک باخت در مکان سوم جدول 6 تیمی گروه ب قرار بگیرد.

نیلوفر مفیدی، رضوانه ملکی، مبینا خاکی، مونس علی پناه، شیما خوش آیین، سیران قادرنژاد، سارینا یوری، مرضیه تندرو، زهرا سوخته سرایی، سوگند احمدی، فائزه دهقان، حورا چراغعلی و ریحانه باقری، بازیکنان این فصل تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان هستند که هدایت آن را سروه ضرغامیان بر عهده دارد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: از دو دیدار نخست لیگ برتر یک برد و یک باخت کسب کردیم در حالی که می‌توانستیم در دیدار دوم هم پیروز باشیم.

سروه ضرغامیان افزود: متاسفانه یک روز قبل از آغاز لیگ نیلوفر مفیدی بازیکن باتجربه پست 4 تیم را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم در حالی که خیلی روی این بازیکن به خصوص در حمله حساب کرده بودیم.

وی ادامه داد: با از دست دادن نیلوفر مفیدی علاوه بر تزلزل در حمله، در کارهای دفاعی هم آسیب دیدیم و اگر این بازیکن را در اختیار داشتیم در دیدار مقابل سپهرداد هم پیروز می‌شدیم.

ضرغامیان در خصوص شکست در دیدار دوم مقابل سپهرداد تهران که داوری آن حرف و حدیث‌های زیادی داشت، خاطرنشان کرد: تا دقیقه پایانی این دیدار از حریف پیش بودیم که داور خطای حمله بازیکن ما را اعلام کرد و بازیکن ما با پنج خطا شدن از بازی خارج شد، در یک صحنه هم توپی که بیرون رفته بود در اختیار حریف قرار گرفت.

وی یادآور شد: من نمی‌خواهم اشتباهات داوری را بهانه کنم و آن را عامل شکست تیم‌مان بدانم، اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم مقابل سپهرداد هم پیروز شویم و وضعیت بهتری در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان با بیان اینکه بدون برگزاری بازی تدارکاتی وارد لیگ برتر شدیم، گفت: به دلیل شیوع کرونا هیچ تیمی حاضر نبود مقابل ما قرار بگیرد در حالی که به چند تیم پیشنهاد داده بودیم، در واقع دو دیدار نخست در لیگ برتر مانند بازی تدارکاتی برای ما بود.

ضرغامیان افزود: طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال و در صورتی که مسابقات به تعویق نیفتد، 13 آذر با شورا و شهرداری قزوین دیدار می‌کنیم و 14 آذر به مصاف مولتی کافه مشهد خواهیم رفت که هر دو دیدار بسیار مهم و سخت است.

وی ادامه داد: آنهایی که دو دیدار نخست ما را دیدند اذعان داشتند زیباترین بازی‌های این دور بود و این نشان می‌دهد سطح تیم‌های گروه ب بسیار نزدیک‌تر از گروه الف است زیرا 6 تیم تقریبا هم سطح در گروه ما قرار دارند.

ضرغامیان تصریح کرد: باید تیم را از لحاظ هماهنگی و اجرای تاکتیک‌ها در شرایط بهتری قرار دهیم اما در مجموع از عملکرد بازیکنانم در دو دیدار نخست رضایت دارم و امیدواریم در هفته‌های بعد عملکرد بهتری به خصوص در بخش دفاع داشته باشیم.

وی اضافه کرد: نیاز داریم نیمکت تیم برای حضور در لیگ برتر فوی‌تر باشد تا در صورت آسیب دیدگی و آماده نبودن بازیکنان دچار مشکل نشویم، در دو دیدار نخست نبود نیلوفر مفیدی خیلی به ما ضربه زد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در خصوص جذب بازیکن خارجی گفت: از همان روزهای اولی که هدایت تیم را در اختیار گرفتم اصرار داشتم به جای بازیکن غیربومی از بازیکن خارجی استفاده کنیم که متأسفانه به دلیل قیمت دلار این اتفاق رخ نداد.

ضرغامیان افزود: باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در صورت راهیابی به پلی آف و آماده بودن شرایط برای جذب بازیکن خارجی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: ریحانه باقری در این فصل به کادر فنی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان اضافه شد اما احساس کردیم این بازیکن باتجربه هنوز هم می‌تواند به تیم کمک کند و از وی در دو دیدار نخست استفاده کردیم تا یک بازیکن باتجربه در پست گارد داشته باشیم.

ضرغامیان در خصوص حمایت‌ها از تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان، گفت: آقای کبیر رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان تمام تلاش خود را برای مهیا شدن شرایط انجام می‌دهند و در سفر به تهران برای انجام دو دیدار نخست چیزی کم نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از مسابقات کسی روی تیم ما حساب نمی‌کرد اما اکنون نگاه‌ها تغییر کرده و می‌خواهیم ثابت کنیم بدون ستاره هم می‌توان موفق بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار