تیم بسکتبال «یس آل» گرگان برابر تیم بسکتبال مهرام تهران شکست خورد تا چهارمین شکست این تیم در لیگ برتر ثبت شود.

چهارمین باخت یس‌آل گرگان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گلستان24؛ تیم بسکتبال «یس آل» گرگان از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) گرگان به مصاف تیم بسکتبال مهران تهران رفت.

در این دیدار در حالی برگزار شد که حداقل هواداران بسکتبال گرگان به دلیل پیگیری رقابت دربی استقلال و پرسپولیس در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد که در نهایت تیم مهرام تهران پیروز این دیدار شد.

در کوارتر نخست این دیدار تیم مهرام تهران با نمایش بازی زیبا با نتیجه 23 بر هشت پیروز این کوارتر شد و در کوارتر دوم گرگانی‌ها با تغییر تاکتیک و استفاده بهینه از فرصت‌ها اختلاف امتیاز را به حداقل رسانده و نیمه نخست این دیدار با نتیجه 33 بر 30 به سود تیم مهرام تهران به پایان رسید.

کوارتر سوم این رقابت با وجود تلاش‌های جوانان گرگانی برای کسب پیروزی در خانه برابر تیم قدرتمند مهرام تهران با نتیجه 63 بر 52 به سود مهرام تهران به پایان رسید.

در کوارتر چهارم این دیدار نیز تیم مهرام تهران با تغییر تاکتیک و استفاده از اشتباهات بازیکنان گرگانی اختلاف امتیاز را افزایش اده و در نهایت بازی با نتیجه 89 بر 72 به سود تیم مهرام تهران به پایان رسید.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار