گرگان آمادگی میزبانی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور را دارد و مسئولان قول دادند در صورت موافقت فدراسیون، زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

درخواست میزبانی گرگان برای دور برگشت لیگ برتر بسکتبال/ " آذری" از شهرداری گرگان جدا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، صبح امروز یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع بررسی شرایط حضور مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل جدید لیگ برتر برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این جلسه با اعلام حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تمام امکانات و زیرساخت‌ها را بر حسب وظیفه در اختیار تیم شهرداری گرگان قرار می‌دهیم زیرا موفقیت بسکتبال گرگان برای ما بسیار باارزش است.

قاسمعلی برزمینی تصریح کرد: بعید می‌دانم اسپانسری در گلستان بتواند در لیگ برتر تیمداری کند و از شهرداری و شورای شهر گرگان بابت حمایت‌های همیشگی از بسکتبال سپاسگزاریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان نیز در این جلسه گفت: شورای شهر گرگان با تمام توان حامی بسکتبال شهر و تیم شهرداری گرگان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بسکتبال است و امیدواریم بتوانیم در فصل پیش رو عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

حمیدرضا آقاملایی افزود: تیم شهرداری گرگان کادر فنی و بازیکنان شایسته‌ای دارد و اسکلت تیم موفق فصل گذشته هم حفظ شده و حمایت تمام و کمال خود را برای موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان انجام خواهیم داد.

درخواست میزبانی دور برگشت لیگ برتر بسکتبال

عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم با بیان اینکه در مدیریت شهری گرگان بلوغی در حوزه ورزش شکل گرفته است، اظهار داشت: شهرداری به دنبال درآمد پایدار از بسکتبال است و این نشان می‌دهد مدیریت شهری راه درستی را می‌رود.

محمدابراهیم جرجانی  افزود: دور رفت فصل جدید لیگ برتر بسکتبال قرار است به صورت متمرکز در تهران برگزار شود و امیدواریم تدابیری اندیشیده شود تا هواداران بتوانند از طریق تلویزیون یا شبکه‌های اینترنتی مسابقات تیم محبوب خود را ببینند.

وی ادامه داد: ما برای میزبانی از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال آمادگی لازم را داریم و امیدواریم فدراسیون بسکتبال به این درخواست ما توجه کند.

وی یادآور شد: انتظار داریم به بازیکنان بومی نسبت به فصل گذشته بیشتر توجه شود، همچنین از ظرفیت پیشکسوتان بسکتبال مانند محمدمهدی ایزدپناه، حمیدرضا کلاسنگیانی، سیدزمان حسینی و غیره استفاده شود.

جدایی امیرحسین آذری از شهرداری گرگان

امیرحسین آذری بازیکن فصل گذشته تیم شهرداری گرگان که نمایش‌های خوبی از خود ارائه داده بود با قراردادی یک ساله به تیم شیمیدر پیوست.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تائید این خبر در جلسه گفت: امیرحسین آذری به دلایل شخصی و فنی با هماهنگی سرمربی تیم اجازه خواست از تیم جدا شود و این جدایی با مشورت باشگاه انجام شد.

آرش فولادیان افزود: به دنبال جایگزین بهتری برای آذری خواهیم بود و امیدواریم طی روزهای آینده بازیکن جدیدی در این پست جذب کنیم.

جدایی امیرحسین آذری از شهرداری گرگان در حالی اتفاق افتاد که این بازیکن هفته گذشته قراردادش را یک فصل با شهرداری گرگان تمدید کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار