جلسه راهبردی جهش تولید کلزا در استان گلستان با حضور مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهادکشاورزی در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس برگزار شد.

جلسه راهبردی جهش تولید کلزا در استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، جلسه راهبردی جهش تولید کلزا در استان گلستان با حضور علیرضا مهاجر مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهادکشاورزی و مختار مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان و محمد مهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان، معاونان و مدیران ستادی و شهرستان های جهادکشاورزی استان در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس برگزار شد.

 

«علیرضا مهاجر» مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهادکشاورزی در این جلسه پیرامون جهش تولید در دیم زارهای کشور و سیاست‌ها و حمایت های وزارت جهادکشاورزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و پتانسیل کشت کلزا در اراضی دیم زار شمال استان سخن گفت.

 

 

 

«مختار مهاجر» رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان نیز در این جلسه به اهمیت فرصت کشت، شناسایی اراضی دیم کشت نشده، توجه براساس اهداف طرح و برنامه ریزی تناوب زراعی، همکاری و آموزش کشاورزان و بیمه محصول اشاره و بر اجرای آن تاکید کرد.

 

«محمدمهدی سلمان زاده» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان نیز از اقدامات ستاد در استان گزارشی را ارائه کرد و در خصوص اجرای این طرح گفت: حمایت در این بخش، خود در کنار اینکه فرصتی است برای استان و قشر شریف کشاورزان به افزایش تولید، رشد اقتصادی، اشتغال زایی و غیره در استان کمک می کند.

 

 

 

وی با بیان اینکه این طرح ۵ ساله است، افزود: نقش ستاد اجرایی فرمان امام در این طرح، حمایت مالی است.

 

سلمان زاده اظهارداشت: این طرح در بحث کاشت و داشت برداشت، آموزش و تحقیقات و خرید ماشین آلات است.‌

 

ارسال نظر

آخرین اخبار