مازندرانی گفت: به این مناسبت هفته کارآفرینی ۴۰ برنامه براساس پروتکل های بهداشتی و از طریق وبینار در گلستان برگزار شد.

برگزاری ۴۰ برنامه به مناسبت هفته کارآفرینی در گلستان/ افتتاح سه کافه کارآفرینی در استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سعید مازندرانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی گفت: به این مناسبت از 26 آبان تا دوم آذر ۴۰ برنامه براساس پروتکل های بهداشتی و از طریق وبینار در گلستان برگزار شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: دیدار با مسئولان، نشست با پارک علم و فناوری و بررسی حمایت و راهکارهای توانمندسازی کارآفرینان به منظور تسهیل و بهبود فضای کسب و کار به مناسبت این هفته اقدام شد.

 

مازندرانی بیان کرد: دیدار با کارآفرینان موفق، افتتاح سه کافه کارآفرینی جدید در گرگان و گنبدکاووس و پیگیری مباحث مربوط به تسهیلات کارآفرینی از دیگر موضوعاتی بود که در هفته جهانی کارآفرینی دنبال کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در این هفته برای 15 تعاونی برتر کارآفرینی که فعالیت اقتصادی دارند و در ایام کرونا دچار گردش مالی شدند 28 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد در نظر گرفتیم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: تلاش شد به مباحث اشتغال به روستا نیز در طول این هفته بپردازیم تا بتوانیم طرح هایی که توجیه پذیری فنی فنی دارد را تسهیلات ارزان قیمت بدهیم و تاکنون 490 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

 

مازندرانی تاکید کرد: در بحث کرونا بیش از 20 هزار نفر از بیمه بیکاری بهره مند شدند و 11 هزار نفر برای دریافت 170 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به بانک معرفی شدند که تاکنون نزدیک به 100 میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی گفت: تسهیلات ویژه برای بخش گردشگری و کارآفرینان این بخش در نظر گرفته شده است و تا سقف 900 میلیون تومان برای گردشگری، هتل ها و بوم گردی ها استان پرداخت می شود و باز پرداخت آن از سال 1400 خواهد بود و برای دریافت این تسهیلات متقاضیان می توانند به سامانه کارا بخش گردشگری مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار