مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان از ایجاد محل‌هایی برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و فروش محصولات خانگی به‌منظور حمایت از بانوان نیازمند در گلستان خبرداد.

توسعه بازار فروش محصولات تولیدی بانوان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ الهه غیناقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای‌ بین دفتر امور زنان و خانواده استانداری و ادارات کل اوقاف و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مقرر شد اداره کل اوقاف محل‌هایی را در اختیار تسهیل گران که بازار فروش دارند ولی مکانی برای فروش ندارد، در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تسهیل گران با همکاری اداره کل تعاون و فرمانداری‌ها شناسایی شدند، افزود: به مدت یک سال محل‌هایی برای فروش در اختیار این تسهیل گران قرار می‌گیرد.

غیناقی با اشاره به اینکه مکان مورد نظر در همان مح حضور تسهیل گران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هدف از این کار کمک به ایجاد اشتغال پایدار به‌ویژه برای بانوان نیازمند است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان بیان کرد: تاکنون حدود ۳۰ مکان فروش برای تسهیل گران شناسایی شده که به‌زودی در آنها محصولات مختلف تولیدی بانوان از جمله قالی، کالاهای خواب، تابلو فرش و... به فروش می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار