استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: حدود ۲۱ درصد دانش آموزان گلستان چاق هستند و برای حل این معضل مصوب شد شرایطی فراهم شود که دانش آموزان بتوانند از مجموعه های ورزشی استفاده کنند.

۲۱ درصد دانش آموزان گلستانی چاق هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهارکرد: ۹۸.۵ درصد دانش آموزان ۵ تا ۱۱ سال استان تحت پوشش تحصیلی قرار دارند و این رقم نسبت سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: اگرچه در سال قبل ۶ درصد دانش آموزان به خدمات سخت افزاری آموزش مجازی دسترسی نداشتند اما این رقم با پیگیری‌های آموزش و پرورش کاهش یافته و به یک درصد رسیده است.

حق شناس ادامه داد: بر اساس طرح ارتقا پوشش تحصیلی سه هزار و ۱۴۸ دانش آموز بازمانده از تحصیل بوده که با پیگیری‌های انجام شده ۵۷۲ دانش آموز دوباره به کلاس‌های درس بازگشته‌اند.

استاندار گلستان گفت: برای آموزش مجازی دانش آموزان به وسایل کمک آموزشی مانند تبلت نیازمند هستند اما در حال حاضر دو هزار و ۳۸۱ دانش آموز از این امکان برخوردار نیستند که تلاش می‌کنیم با همکاری خیران این نیاز را مرتفع کنیم.

وی همچنین خبر داد: حدود ۲۱ درصد دانش آموزان گلستان چاق هستند و برای حل این معضل مصوب کردیم شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان بتوانند از مجموعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری‌ها برای پیاده روی و ورزش‌های هوازی استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار